förstoppad
mion kille på 2,5 månad bli ofta förstoppad o trög mage... och är 7 veckor för tidig
ngn mer som har samma problem
mion kille på 2,5 månad bli ofta förstoppad o trög mage... och är 7 veckor för tidig
ngn mer som har samma problem
Äter han järndroppar? Det är rätt vanligt att just järn ställer till det för magen på våra små. Har du pratat med BVC, vad säger dom att du ska göra?
Mina killar åt järndroppar och ibland upplevde jag att dom fick kämpa ordentligt för att bajsa, men dom lyckades dock alltid. Det var inte först när dom började äta mat som jag tyckte det blev rätt så jobbigt för dom, men då började jag ge dom katrinplommonpure till frukost varje dag och problemet var löst .
Katrinplommonpure är ju inget du kan ge din kille ännu, jag tror däremot att man kan ge Laktulos (gav det till min dotter en period när hon var förstoppad). Men jag tycker att du ska prata med BVC, dom kan säkert ge dig bra råd.
Om du ger ersättning och inte ammar kan du ha i messmör det är bra för magen, vår dotter blev jättegasig av lactulos så det gjorde bara saken värre.
Vi har fortfarandet problemet med trögmage och måste ge plommonpure och messmör dagligen för att hålla igång magen då hon är dålig på att få i sig vätska.