kafé i Gbg med skötbord?
Hej,
Jag efterlyser alla kaféer i Göteborg som har skötbord på toaletten. Namn och vart de ligger vore toppen! (Gärna nära centralen.)
Hej,
Jag efterlyser alla kaféer i Göteborg som har skötbord på toaletten. Namn och vart de ligger vore toppen! (Gärna nära centralen.)
de blir nog svårt vet bara ett i linne glädjebubblan barn cafe
Espresso House på Vasagatan.. Iofs en bit att gå/åka men ganska nära iallafall.
Jag tror även att Le Pain på Vallgatan har skötbord men där är jag inte riktigt lika säker men jag har för mig det..
Om Åhlens i Nordstan är öppet så finns det amningsrum med skötbord och toalett där. Finns ju även fik där. Det är ju väldigt nära och bra.
café vanilj (toallett med skötbord finns en trappa upp, på hotellet) Enormt fräscht! Ligger på kyrkogatan 38 (nära domkyrkan)
NK
Da Matteo i Victoriapassagen
Akademibokhandeln på Kungsportsplatsen (toaletten finns på nedervåningen)
Condeco, linnegatan 30
På övervåningen inne i Arkaden (mellan Brunnsparken och NK), tror det är Dahls som ligger där. Jättestort med massor av barnstolar, micro och med skötbord på toan. Skall dock tilläggas att jag inte varit där på ett tag men har inte hört annat än att det ligger kvar.
ja fan vad många hatar mammor helt sjukt bland den största kundkretsen!!
Det har kommit fler och fler caféer som förbjuder barnvagnar.. Inte så lätt om man har en liten bebis som ligger och sover. Bara å vända och gå.. Dom måste förlora en hel del pengar..
Le Pain Olskroken har skötbord.
De jag kan komma på att lägga till är Dahls i nordstan vid fk, gott om plats också men kanske inte jordens roligaste fika. Rosencafét i trädgårdsföreningen. Åhléns i nordstan. Dahls på kungsgatan nära teliahuset. Pizza hut, funkar faktiskt :)
Lite längre bort finns ju naturhistoriska och villa belparc men det kanske inte räknas som stan.