• san2009dodo

Hoppgunga från Fisherprice

Hej!

Jag skulle vilja köpa en hoppgunga för min lilla dotter, den som är från fisherprice och som heter JUMPEROO. Den finns i babyproffsens katalog men här i gävle har dem inte den i affären. Jag har frågat i barnenshus, de har den inte heller.

Därför skulle jag vilja att ni hjälper mig. Jag kan resa till vilken stad som helst för att köpa en. Så kan ni vara snälla och ge mig tips om var jag kan hitta en sådan, ifall om ni har sett den i affärer där ni bor.

Hjälp mig snälla!

OBS: Jag har infogat en bild av en variant av jumperoo men det finns många fler varianter.

Tack i förväg!
  • Svar på tråden Hoppgunga från Fisherprice
  • pluvdo

Det står på Babyproffsens Göteborgssida att de har Jumperoo. Men det är väl lite långt för dig att åka. Sedan vet jag inte säkert att den fanns heller, men den finns här: babyproffsengbg.jetshop.se/ under lek - gåstolar.

• pluvdo

Inne på babyproffsens sida så kan man ju gå in på "närmaste butik" och välja olika städer och så står e-postadresser till de olika affärerna där. Du kunde ju testa att maila till exempelvis babyproffsen Borlänge och så och fråga om de har den inne.

• Armani

Jag var in på vår Babyproffsen här i Övik igår och dom hade den inte heller hemma men det var inga problem att ta hem den, för den fanns på huvudlagret. Har du frågat om dom skulle kunna ta hem en åt dig?

★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • san2009dodo

Jag har frågat här i Gävle och de säger att de måste beställa en och det kommer att ta flera månader. Jag vet inte varför  de har den i katalogen och hemsidan medan de inte har den hemma, konstigt.

• Armani
    san2009dodo skrev 2010-09-22 01:42:53 följande:
    Jag har frågat här i Gävle och de säger att de måste beställa en och det kommer att ta flera månader. Jag vet inte varför  de har den i katalogen och hemsidan medan de inte har den hemma, konstigt.

Ok, till mig sa dom några dagar Kanske är så att dom nyligen fått in den på lagret då eller nåt, hon jag pratade med sa att det fanns drygt 70 st kvar på huvudlagret just nu.
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
Svar på tråden Hoppgunga från Fisherprice