• Raz

Någon mer än jag som har för många rastlösa dagar?

Tjo, :)     Jag bor i Ängelholm och undrar väl mest om någon är sugen på att träffas med barnen och hitta på något

• Svar på tråden Någon mer än jag som har för många rastlösa dagar?
  • baxers

hej hade du bott lite närmare avesta så det vart kul att träffas å hitta på nått med barnen

• Raz

tjena, ja lite långt att köra ;)     Håkan:Jag fyllde 30 i April, hur gammal är du?  Måstye fråga, varför flyttar man ifrån Ängelholm till Landskrona? :)

• Håkan Johansson

Jag är 23 fyller 24 i mars.
    Haha, ja du, varför gör man det? :p
    Jo det är så här att många av min familj bor där så jag ville helt enkelt bo närmare. :)
    Men Landskrona är bra, mycket fint här. Men man ska inte vara ute efter att det är mörkt haha!

Håkan

• Raz

Då förstår jag :)  nä sant, man får hålla sig inne när mörkret faller på hehe. Fast Ängelholm är ju inte så jävla bra heller, min bil blev stulen häromdagen och hittades i Förslöv :(        Har du barn?  i vilken ålder?

• Håkan Johansson

Va fy fan, varför gör man så, fattar det inte.

Jag har 1 barn på 4 månader. Du då? Vad gör du om dagarna, jobbar eller?

Håkan

• Raz

2  som är 8 och 9 som kommer varannan måndag-onsdag och 2 barn som bor här som är 3 respektive 6 och sen en i magen som beräknas till oktober. :)     alla flickor!

Jag jobbar Deltid på Nowaste logistics, vilket innebär att jag jobbar Torsdagar Lördagar och Söndagar,  tjänar nog mer än heltid och är ledig mycket :)    visst, man offrar helgerna och blir lat av det också men det har varit värt att kunna vara hemma mycket med barnen!

Vad hittar du på?

• Håkan Johansson

Oj många barn. :) kul!
    Grattis till barnet i magen får man då säga, då får det bli en pojke nu då. ;)

Ja sköna tider faktiskt, du tänker helt rätt tycker jag, pengar är inte allt.
    Jag jobbar som personligassistent, lite olika tider 8-15 14-21 eller 20-09. Arbetar 15 pass i månaden, cirka.

Vi har kanske en unge till på väg, vi är inte säkra, Patricia ska testa sig. :)

Håkan

• Raz

Tack,  vi har kollat upp könet och det är en flicka till ;)    hehe 

skönt att ha lite olika tider och vara ledig mycket !   Då får man kanske gratulera till er också då!   Du får uppdatera efter testet :)

Har du något fritidsintresse?  Har du facebook?

• Håkan Johansson

Haha, okej, en flicka till, grattis. :)

Jag har bowlat i cirka 13 år, men gör inte det längre, mitt bowlinglag la ner.
    För tillfället tränar jag bara på gymmet, 3-4 gånger i veckan.

Ja absolut jag har Facebook heter Håkan Johansson där, Landskrona.

Har du någon sport du håller på med?

Svar på tråden Någon mer än jag som har för många rastlösa dagar?