Någon mer än jag som har för många rastlösa dagar?
Tjo, :) Jag bor i Ängelholm och undrar väl mest om någon är sugen på att träffas med barnen och hitta på något
Tjo, :) Jag bor i Ängelholm och undrar väl mest om någon är sugen på att träffas med barnen och hitta på något
hej hade du bott lite närmare avesta så det vart kul att träffas å hitta på nått med barnen
Tjenare. Jag har själv bott i Ängelholm innan, bor i Landskrona nu. Hur gammal är du då?
Mvh Håkan
tjena, ja lite långt att köra ;) Håkan:Jag fyllde 30 i April, hur gammal är du? Måstye fråga, varför flyttar man ifrån Ängelholm till Landskrona? :)
Jag är 23 fyller 24 i mars.
Haha, ja du, varför gör man det? :p
Jo det är så här att många av min familj bor där så jag ville helt enkelt bo närmare. :)
Men Landskrona är bra, mycket fint här. Men man ska inte vara ute efter att det är mörkt haha!
Håkan
Då förstår jag :) nä sant, man får hålla sig inne när mörkret faller på hehe. Fast Ängelholm är ju inte så jävla bra heller, min bil blev stulen häromdagen och hittades i Förslöv :( Har du barn? i vilken ålder?
Va fy fan, varför gör man så, fattar det inte.
Jag har 1 barn på 4 månader. Du då? Vad gör du om dagarna, jobbar eller?
Håkan
2 som är 8 och 9 som kommer varannan måndag-onsdag och 2 barn som bor här som är 3 respektive 6 och sen en i magen som beräknas till oktober. :) alla flickor!
Jag jobbar Deltid på Nowaste logistics, vilket innebär att jag jobbar Torsdagar Lördagar och Söndagar, tjänar nog mer än heltid och är ledig mycket :) visst, man offrar helgerna och blir lat av det också men det har varit värt att kunna vara hemma mycket med barnen!
Vad hittar du på?
Oj många barn. :) kul!
Grattis till barnet i magen får man då säga, då får det bli en pojke nu då. ;)
Ja sköna tider faktiskt, du tänker helt rätt tycker jag, pengar är inte allt.
Jag jobbar som personligassistent, lite olika tider 8-15 14-21 eller 20-09. Arbetar 15 pass i månaden, cirka.
Vi har kanske en unge till på väg, vi är inte säkra, Patricia ska testa sig. :)
Håkan
Tack, vi har kollat upp könet och det är en flicka till ;) hehe
skönt att ha lite olika tider och vara ledig mycket ! Då får man kanske gratulera till er också då! Du får uppdatera efter testet :)
Har du något fritidsintresse? Har du facebook?
Haha, okej, en flicka till, grattis. :)
Jag har bowlat i cirka 13 år, men gör inte det längre, mitt bowlinglag la ner.
För tillfället tränar jag bara på gymmet, 3-4 gånger i veckan.
Ja absolut jag har Facebook heter Håkan Johansson där, Landskrona.
Har du någon sport du håller på med?