• ÖnskarEttBarn

Ung mamma söker andra mammor i Västerås

Hej!
    Är en mamma på 23 år som har en dotter på snart 5 månader. Är föräldraledig och skulle gärna vilja komma i kontakt med andra mammor som skulle vilja ha kontakt och kanske längre fram vilja träffas.

• Svar på tråden Ung mamma söker andra mammor i Västerås
  • Ceka86

hej hej!!

jag e oxå från v-ås. har två barn en kille på 4 år (snart 5 år) o en flicka på 6 1/2 månad... själv e jag 24 år o e gift då... tänkte oxå öppna en forum för v-ås mammor, men nu slipper jag det

• ÖnskarEttBarn

Hej Ceka86!

Värkar som om vi har haft samma idé... Kul att du har en flicka som är i min dotters ålder=) Har du också tråkigt om dagarna?? Känns inte som om det finns så många mammor som är i min ålder därför jag gjorde ett forum för att se om det fanns någon annan som ville ha kontakt....
    Du får gärna skriva i min GB så kan vi hålla kontakten, annars om du vill kan du också få min msn

• Ceka86

ÖnskarEttBarn skrev 2010-09-13 22:03:49 följande:
    Hej Ceka86!

Värkar som om vi har haft samma idé... Kul att du har en flicka som är i min dotters ålder=) Har du också tråkigt om dagarna?? Känns inte som om det finns så många mammor som är i min ålder därför jag gjorde ett forum för att se om det fanns någon annan som ville ha kontakt....
    Du får gärna skriva i min GB så kan vi hålla kontakten, annars om du vill kan du också få min msn

Ja, jag har oftast tråkit om dagarna, fast nu pluggar jag till på distans så lite har man o göra, sonen e på dagis mannen jobbar o själv, inget alls... heheh... jag skriver gärna i din gb så kan vi hålla kontakten... vi e jämn åriga o har barn som e jämnåriga hehehe... vilken del av v-ås bor du i??

• ÖnskarEttBarn

Ja jag pluggar också på distans via Hermods, Ska läsa till förskolelärare på Högskolan... Bor på Skallberget, vilket område bor du på?? Ja man har ju lite att göra med att man pluggar men endå känns det ganska ensamt. Vad bra, men då pratar vi där då??

• Ceka86

gud... jag pluggar oxå på hermods o kan inte riktigt bestäma mig om jag ska plugga till sjuksköterska eller förskolelärare... snacka om fullpott... vi bor på hammarby (gula höga husen, när nybyggeskolan)

• ÖnskarEttBarn

Haha... Undrar om det är någon telepati här kanske? Att vi först är järmngamla med varandra och båda har varsin dotter med en månads mellanrum. Jaha hammarby är ju inte så långt bort från mig. Jag heter Linn iaf

• WasaE

Hejsan! =)  Vet inte om ja kommer passa in här direkt men ja bor i V-ås och har en dotter på 1½år.  Har ganska lite vänner så skulle vara kul med lite nytt folk. Jag e föresten 21 och bor ihop med min sambo (dotterns pappa)  jag jobbar å dotter går på dagis, men vi e lediga på fredagar å helger. 

• ÖnskarEttBarn

Hejsan! =)

Jodå du passar in. Är 23 år och bor också tillsammans med min sambo på Skallberget. Studerar på distans medans jag är hemma med min dotter för att sedan läsa på högskolan till fritidspedagog. Du får gärna ta min FB eller hotmail då jag inte är inne här så jättemycket

• Ceka86
    WasaE skrev 2010-09-15 09:02:11 följande:

Hejsan! =)  Vet inte om ja kommer passa in här direkt men ja bor i V-ås och har en dotter på 1½år.  Har ganska lite vänner så skulle vara kul med lite nytt folk. Jag e föresten 21 och bor ihop med min sambo (dotterns pappa)  jag jobbar å dotter går på dagis, men vi e lediga på fredagar å helger. 

självklart du e välkommen... jag e då 24 år, har två barn rn son på 4 år (snart 5 år) o en dotter på 6 1/2 månad.... pluggar på distans med jag e hemma med dottern... e oxå gift
  • WasaE

Tack så mkt =)  Jag sökte till högskolan men kom inte in =( Men ska på det igen till våren, först blir de högskoleprov.  Brukar ni gå till nån öppna förskola?? Jag har tyvärr ingen FB antar att de e facebook =S Men hotmail har ja. Gör ett inlägg på din Gb iställe föratt skriva ut den här.

• Ceka86

linn känner du fler här på fm från v-ås eller??

• Familjen Rockström

Hej! jag skulle gärna lära känna andra unga mammor här i västerås. jag har två flickor, en på 2 år (född aug -08) och en liten på 1 månad. jag är 22 år och bor på oxbacken

jag har pluggat på medlearn innan graviditeten och är nu färdig undersköterska samt barnskötare sen gymnasiet. jobbar som vikare på ett boende för utvecklingsstörda. min dröm är att bli barnmorska men vägen dit är lång. får se hur jag gör efter ledigheten med lillan.

med Clara min äldsta dotter gick jag varje tisdag på skallbergets öppna förskola och har tänkt göra det med lilla Vera med. på tisdagar som jag går är det för unga mammor upp till 25-26 år. det rekomenderar jag er verkligen att gå på. många i vår ålder där :) 

• Ceka86
    Familjen Rockström skrev 2010-11-24 21:48:55 följande:
    Hej! jag skulle gärna lära känna andra unga mammor här i västerås. jag har två flickor, en på 2 år (född aug -08) och en liten på 1 månad. jag är 22 år och bor på oxbacken

jag har pluggat på medlearn innan graviditeten och är nu färdig undersköterska samt barnskötare sen gymnasiet. jobbar som vikare på ett boende för utvecklingsstörda. min dröm är att bli barnmorska men vägen dit är lång. får se hur jag gör efter ledigheten med lillan.

med Clara min äldsta dotter gick jag varje tisdag på skallbergets öppna förskola och har tänkt göra det med lilla Vera med. på tisdagar som jag går är det för unga mammor upp till 25-26 år. det rekomenderar jag er verkligen att gå på. många i vår ålder där :) 
    Hejsan!!

Ja jag har funderat på det där med öppna men har inte hittat någonstans där man trivs och "tillhör". Men kul att du trivs där då kanske man kan besöka och se. Du kanske har sätt lite fakta om mig ovan. Men vill´du hålla kontakten så skriv i min gb.
Svar på tråden Ung mamma söker andra mammor i Västerås