• Ocean WoW

Musiklektioner för en 3-åring i Stockholm? Tex Gitarr med Suzukipedagogik?

Är det någon som kan tipsa mig vart man kan lära en småplutt på 3 år något instrument i Stockholmstrakten?

Har försökt hitta kurser som är Suzukipedagogik inspirerade men verkar bara finnas dans och sång klasser baserade på vanlig pedagogik och utan RIKTIGA instrument.

Snälla kan någon hjälpa mig? Helst vill jag se henne med en gitarr men fiol, piano, flöjt mm går också bra.
    Tack på förhand! Glad

• Svar på tråden Musiklektioner för en 3-åring i Stockholm? Tex Gitarr med Suzukipedagogik?
  • Ocean WoW

Tack Ankan! Första länken var också den enda jag hittade när jag googlade, men att åka till Södertörn vet jag inte om jag orkar (har fått för mig att det är lite långt).

Skulle vara skönt med småpluttsmusiklektioner inne i city. Jag är som du vet en väldigt lat och *trött* människa.

/Frances Flört

• 071001

Men ring och hör dig för, de har säkert koll på om det finns fler ställen som kör med detta.
    Beror på var i s-törn det där. Pendel till Huddige tex tar inte mer än en 15 min.

• Ocean WoW
    071001 skrev 2010-09-10 12:07:05 följande:
    Men ring och hör dig för, de har säkert koll på om det finns fler ställen som kör med detta.
    Beror på var i s-törn det där. Pendel till Huddige tex tar inte mer än en 15 min.
    Sant! Du är så smart! *KRAM* Hjärta
Svar på tråden Musiklektioner för en 3-åring i Stockholm? Tex Gitarr med Suzukipedagogik?