Hon påstår jag är elak mot pojken
Min sons mamma påstår att våran son mår dåligt, och hon menar även att det är jag som gör honom illa även om hon inte säger det ordagrant rakt ut. Har aldrig varit elak mot honom och skulle aldrig vara det heller. Kommer inte ens på tanke. När han är med mig uppfattar jag honom som att han mår bra, och jag leker med honom och han kramar mig ofta. Han är 2.5 år gammal och i morses när vi tog på oss för att gå till dagis sa han "pappa slå mamma" och vem har lärt honom det, jo hon, för jag ser ingen logisk förklaring till vart han ska ha hört det annars. Har aldrig slagit henne, men däremot tog jag tag i henne, arg och irriterad som jag var då på henne gjorde jag det framför pojken, men det är snart 6 månader sen. Hon har inget hem, och han bor hos mig på heltid. När hon är med honom torkar hon aldrig av honom om munnen så han får sår runt munnen och jag har sagt till henne flera gånger att hon Måste torka honom om munnen efter han ätit. Men inte då.
Vad ska jag göra? Hon har ställt till det för oss så det räcker senaste 1,5 åren.
Mvh
Linus