• Vangelia

Runt 40, runt S. Norrland, med barn från 0-3 år :o) finns ni?

Ja, jag tror att överskriften säger allt :o)

Här är en snart 40 åring med två småttisar på 1 och 2 år. Har kollat lite i dom andra trådarna med hittar inte så många norrifrån här. Men det måste väl finnas 40 åringar utanför storstäderna som får barn :O)

• Svar på tråden Runt 40, runt S. Norrland, med barn från 0-3 år :o) finns ni?
  • timmy97

Hej, jag bor i västernorrland, så jag kanske räknas med. HAr en dotter på 11 månader.

Känner mig ibland ensam bland alla 18-20 åringar osm fått barn, men det finns faktiskt några äldre också.

• Vangelia

Hej, ja det är lätt att göra det, har märkt att det verkar vara vanligare i storstäderna med småttingar när man är lite äldre, eller så är dom bara flitigare forumskrivare här på FL :o) Var i västernorrland bor du? jag bor i Gävle men kommer från Hudiksvall, har mina äldre barn där.
    Vi har ju en liten tjej här som blir 1 i oktober så då är dom nästan jämngamla, Hur ung är du? :o)

Nina

• timmy97

Jag bor för tillfället i sollefteå, så det är nästan norrasödra norrland. :)
    Utflyttad storstadsbo, men kommer söderut snart. längtar enormt efter lite mer civilisation (förlåt solle)

Jag är 39 år ung, ännu en månad iaf. :)

De som ha små barn i vår ålder här har oftas tre tonåringar, så visst finns det gamlingar, men de flesta är unga unga. Det är ju säkert så att det är lättare att få bostad här och (kansk inte numera) jobb, i storstan tar allt längre tid med studier jobb boende osv. Anser dock att det är så smart att kroppen själv talar om när man är för gammal, ingen annan.

• Vangelia

Jag är 39 år ung i 3 månader till :o) och jag har ju även tonåringar två stycken, 18 och 19, snart 19 och 20, och har även innan dessa småttingar lyckats klämma in en till sladdif som är 11, ganska bra jobbat för en 39 åring hehe,,  I hudiksvall där jag odde tidigare är det supervanligt med 17.19 åringar som får smått, tror att det till viss del beror på att hmmm det inte finns nått att göra där. Kankse har fel men till viss del som sagt, finns även serösa unga så klart som får barn. Nu tror jag nog att jag känner mig ganska så klar med småttingar, men men man vet aldrig.... dock 'r min kropp klar , har varit alldeles för riskfyllda graviditeter med de två sista. Men det finns ju fler vägar att få barn :o) Din lilla tös då, har hon börjat att gå osv, vart är hon i utvecklingen?

Svar på tråden Runt 40, runt S. Norrland, med barn från 0-3 år :o) finns ni?