Söker Läkare i stlm som kan hjälpa till med ÄD/ED utomlands
Hej
Hej
Om du får en läkare i Mama Mia kan de klämma in dig i bestämda tider enligt din behandlig... så det är aldrig ett problem...
fick du tag i en läkare?
Läkare på fertilitetscentrum hjälpte mig (obs privat, du betalar privat taxa).
Socialstyrelsen tycker INTE om att läkare skriver ut medicin till patienter som gör behandlingar utomlands så ingen skyltar med att de gör det.
De flesta läkare vägrar, andra gör det för speciella taxor och sen finns privata alternativ, du får prova dig fram
Strandkliniken kan hjälpa dig om du har svårt att få hjälp någon annanstans.
Jag har också fått hjälp med det, har en fantastisk gynekolog jag gått till i många år och som hjälper med recept och VUL etc. Tack gode gud för henne - tipsar gärna andra om det är någon som är i behov av en helt fantastisk gynekolog i Sthlm!
*Puffar lite här*
Vi ska ge oss ut i vår och jag behöver en bra gyn som kan hjälpa oss med mediciner och VUL. Inboxa gärna mig
Tack!
Felan, har du fått tag på en läkare? Kunde inte inboxa dig....
Nej, det har jag inte. Tyvärr.
Nu har jag inboxat dig, MrsCelan!
Hej
Har inte varit inloggad här på flera månader, men jag fick hjälp av en jätte bra gynokolog och måste berätta att efter 10år försök, IVF och allt annat har jag BF den 15 juli 2011. Lycka till till alla som kämpa
Tack trollmor!
Grattis we are all unique! Kram
Hej,
Jag är ny här i forumet och planerar att göra ÄD i Finland i slutet av januari. Jag har varit i kontakt med flertal kliniker i Stockholm men ännu inte lyckats hitta en läkare som är villig att skriva ut recept. Tacksam om någon kan ge tips på bra och förstående läkare. Maila mig gärna. Känns så otroligt tråkigt om starten blir försenad för att jag inte kan få ut läkemedel i tid.
Hejsan
Jag letar också efter en läkare i stockhom som kan hjälpa till med recept och undersökningar inför ivf utomlands. kan någon tipsa mig.
TACK!!!!
kram
Tre pojkar: Strandkliniken som dock är privat samt Sophiahemmet.