• mammasgullar

tre missfall på 4 månader..

Igår spolades de 3:e missfaller ner.
    Ska till gyn den 16:e för att börja med en utredning, men känns inte alls bra längre.. tänk om dom faktiskt hittar något? Tänk om jag inte kan få fler barn?

Jag har en son sen tidigare, som jag så gärna vill ge syskon, (dock är bebisverkstaden stängd just nu) men vill ju så gärna ha fler barn.

Ni som är under utredning, vad gör man? Hur utreder man?
    Har de hittat någonting?

Usch vad orolig jag är

• Svar på tråden tre missfall på 4 månader..
  • BlirSnart85

Har ont i mig för din skuld! Hoppas det går bra för dig, lycka till!

Det blir snart, vi vet bara inte när..
  • Småland

hej! hur går det för dig. Har oxå spolat ner mitt tredje mf...sjuk känsla det där. skräckfilmsscenario på toa och pendla mellan hopp och förtvivlan.
    kram

• Ninninn
    mammasgullar skrev 2010-08-27 09:40:25 följande:
    Igår spolades de 3:e missfaller ner.
    Ska till gyn den 16:e för att börja med en utredning, men känns inte alls bra längre.. tänk om dom faktiskt hittar något? Tänk om jag inte kan få fler barn?

Jag har en son sen tidigare, som jag så gärna vill ge syskon, (dock är bebisverkstaden stängd just nu) men vill ju så gärna ha fler barn.

Ni som är under utredning, vad gör man? Hur utreder man?
    Har de hittat någonting?

Usch vad orolig jag är

Beklagar verkligen de e för jävligt att få mf!! 3 mf på 4 månader hur har du lyckats med de?! har du blivit gravid direkt utan att få mens då? läkarna rekomenderar ju att man minst ska vänta tills mensen har kommit tillbax efter ett mf innan man försöker!
  • Odetta

TS:

Jag beklagar...har också fått så så jag vet hur det känns.

Vi lyckades till slut....fick 4 mf på raken och den femte gången fick jag börja äta Trombyl och då stannade det...han blir 1 år om en knapp vecka.

Våran utredning gav ingenting och jag hoppades nästan att dem skulle hitta nått för hittar dem ett fel så går det ju ofta att göra något åt det medan hittar dem inget så säger dem "otur" och "försök igen". Samtidigt är det ju klart skönt att höra att inget är fel, men ja, jag kände mig nog mest bara frustrerad och som om fdem inte tittade tillräkligt noggrant. Mig undersökte dem och så fick både min man och jag lämna en massa blodprover (med tanke på att vi ju lyckades bli gravida så lätt slapp min man lämna spermaprov, där var det ju tydligt att felet inte låg)

Hoppas ni får träffa en bra läkare som lyssnar på er och att nästa gång går hela vägen! KRAM!!! 

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • mia A

Odd: Hej igen

Jag har med haft tre på raken och är nu på utredning har varit på blodprovstagning och min man ska ta prover imorgon och jag ska spolas imorgon.

• Småland

skönt att höra att man kan bli gravid trots 3 mf på raken som jag också haft. Jag tror tillåmä jag ska fråga efter trombyl på utredningen på måndag bara så jag iaf kan få nån hjälp nästa gång. Varför spolar man? trodde det var när man inte kunde bli gravid?

Svar på tråden tre missfall på 4 månader..