Mitt barn 2 1/2 säger snopp och slickar och smackar sig med munnen
Jag vet inte vem jag ska vända mig till, men flera tillfällen säger min dotter Snopp och smackar, slurkar och drar tungan runt läpparna .
Jag skilde mig från hennes pappa då hon var 2 månader. Men han har umgänge 3 dagar i veckan.
Vår relation fungerade inte på grund av att han klarade inte av intimt umgänge. Han sa vid ett tillfälle då jag frågade varför.... -Du vet inte vad jag varit med om !
Men han ville inte berätta. Och vi kunde inte leva ihop för han klarade inte av det sexuella.
Hans föräldrar skilde sig då han var mycket ung, och hans far hade han mycket lite kontakt med.
Men jag är orolig för min dotter som nu börjat prata , säger ofta snopp.... pappa har snopp, och alla killar som hon träffar säger hon till mig, han har snopp . Och igår sa hon det igen och gjorde det där med munnen.
Jag sa inget, men har frågat innan, varför gör du SÅ ? Hon bara ler och slickar runt munnen.
Ska jag avvakta och se om det blir mer eller hur skulle Ni göra. Tänka att det hör till åldern att barn testar ord och ifrågasätter kön mm ?
Då vi skildes var hennes pappa mycket noga med att poentera för mig att lära henne sova i egen säng (hon var då 2 månader och ammade) Hon hade egen säng hos han sa han. Men sov då i min säng.
Nu sover hon i egen säng hos mig sedan ngra månader tillbaka.
Då jag frågar henne vilken säng hon sover i hos pappa, säger hon i pappas säng .
Jag kommer fråga han hur det ligger till. Men är lite fundersam över hur jag ska tackla detta.Kan någon ge mig lugnande råd om hur jag ska te mig i detta / Tack på förhand