• Novelli

Här efterlyser jag äldre mammor i Göteborgsområdet

Jag är 43 år och väntar mitt femte barn. Jag har innan 4 barn som är födda F-1985, P-1990, F-1998, P-1999.

Den jag väntar nu är en liten pojke som beräknas till den 8 Januari. Jag trodde stenhårt på en flicka ända tills jag märkte att vikten stod stilla, som den alltid gör när jag väntar pojkar.Foten i munnen Gjorde FVP som visade att allt var normalt. Jag ser väldigt mycket fram emot min lille son, trots att jag först blev besviken. Besvikelsen släppte dock ganska fort och nu längtar jag så efter honom.

Alla som bor i Gbg med omnejd får gärna skriva här, eftersom vi då också lättare skulle kunna träffas IRL.

Ha det gott alla gamla, kloka mammorSolig

• Svar på tråden Här efterlyser jag äldre mammor i Göteborgsområdet
  • Lyckoprinsessan

Jag träffas gärna. Jag är 44 år och har en tjej född 1998 och fick en liten kille i augusti förra året. Har lyckats få kontakt med några äldre mammor men träffar gärna fler. Vi bor i Linné.

• Sunshine 70

Hej!

Jag bor strax utanför Göteborg (Bohus), är 40 år och har barn i åldrarna. P 20 år, F 18 år, F 12 år och

F 8 månader. Inga av våra vänner har börjat om som vi så det hade varit väldigt roligt att komma i kontakt med andra som också har lite yngre barn. Skrattande

• Ceija

Hej!

Jag har varit med i den tidigare tråden du startade. Är 40 år snart 41 och väntar mina första barn i oktober, ja första barn då det är tvillingar. Min sambo har två tonårstjejer, f -93 och -97, sen tidigare. Då jag bor i Uddevalla så känns det inte så himla långt från Gbg.

Är nu hemma och är sjukskriven på heltid from i måndags fram till BF 26 okt då främst orken tryter. Sömnen är kass så jag har inte kunnat koncentera mig på jobbet.

Det vore kul att ha kontakt med mammor i samma/liknande sits då de flesta av mina kompisar har ganska stora barn.

Ha det! / Ceija

• Novelli

Jag startade en "egen" tråd för oss i och omkring GBG för det blev så förvirrande med dessa träffar hit och ditFlört
    Det värsta är att jag är född och uppvuxen i GBG men ändå blev det svårt där ett tag Solig

• Novelli
    Ceija skrev 2010-08-25 08:05:07 följande:
    Hej!

Jag har varit med i den tidigare tråden du startade. Är 40 år snart 41 och väntar mina första barn i oktober, ja första barn då det är tvillingar. Min sambo har två tonårstjejer, f -93 och -97, sen tidigare. Då jag bor i Uddevalla så känns det inte så himla långt från Gbg.

Är nu hemma och är sjukskriven på heltid from i måndags fram till BF 26 okt då främst orken tryter. Sömnen är kass så jag har inte kunnat koncentera mig på jobbet.

Det vore kul att ha kontakt med mammor i samma/liknande sits då de flesta av mina kompisar har ganska stora barn.

Ha det! / Ceija
    Vad kul att du ska få redan i oktober. Själv får jag vänta på min till 8:e jan. Det var längesen jag fick de förra så jag känner mig nästan som en förstagångsmamma igen, i alla fall om man ska gå efter marknaden med alla prylar osv.Solig
  • marie6503
    Novelli skrev 2010-08-22 12:52:53 följande:
    Jag är 43 år och väntar mitt femte barn. Jag har innan 4 barn som är födda F-1985, P-1990, F-1998, P-1999.

Den jag väntar nu är en liten pojke som beräknas till den 8 Januari. Jag trodde stenhårt på en flicka ända tills jag märkte att vikten stod stilla, som den alltid gör när jag väntar pojkar.Foten i munnen Gjorde FVP som visade att allt var normalt. Jag ser väldigt mycket fram emot min lille son, trots att jag först blev besviken. Besvikelsen släppte dock ganska fort och nu längtar jag så efter honom.

Alla som bor i Gbg med omnejd får gärna skriva här, eftersom vi då också lättare skulle kunna träffas IRL.

Ha det gott alla gamla, kloka mammorSolig
    hej vad lustigt jag är 44 o har 6 brn födda 85 88 99 01 06 10 ganska likt varandra hör av dig om du vill
  • nickoletta

hej
    jag har 6 barn födda 1988, 1990, 1992, 1996, 2007 och 2010
    jag är 43 år och mammaledig med "massor" av tidGlad
    skulle vara roligt att träffa andra "äldre" föräldrar i göteborg
    bara att höra av er
    ha det bra så länge

• Lyckoprinsessan

Jag träffas gärna, min son fyller visserligen snart två och har börjat på dagis men nu är vi lediga heeela sommaren
    Jag är 45 år och bor i Masthugget, inboxa mig gärna ni som vill ses!

Svar på tråden Här efterlyser jag äldre mammor i Göteborgsområdet