Fan jag blir galen
Jag sitter uppe sent för att passa barnen så min fru ska få sova, sedan när jag ska sova chockar hon mig ideligen så jag inte kan sova.
Vi har köpt en nästan ny bil som jag skulle köpa men hon ville köpa när jag redan har 2, så jag har betalt nästan hälften och hon lite mer. Hon har inget körkort, hennes pappa har inget svenskt och då har jag sagt att försäkringen kanske inte gäller. Så jag förbjöd dem att att åka ut med bilen sa jag till frun men missade honom.
Förra gången han var här började dom med att det skulle monteras plåtlister runt fönster inne där det annars bara är trä, fast vi bestämt innan vad som skulle göras. Då blev jag osams med gubben som inte kunde förstå.
Nu tänkte jag att sticker dom iväg med bilen i smyg ska jag göra en stöldanmälan, jag kan ju inte veta vem som tagit vår bil, med förbehåll att det kan vara dom. Det första jag får se hans första morgon här när jag ska sova, är att någon kör förbi med vår bil.
Men jag ska hålla tyst ett tag för han ska visst betala henne en del på bilen, vi skulle få hans bil värd 100.000 men ville inte ha den, ge oss pengar istället sa jag för ett år sedan.
Nu kom dom hem och säger att "han ska köra barnen till dagis för han kör så bra och har lite ont i benet", mormor har det också men går dit.
Suck.