• Ftur

Svenskar i Köpenhamn? (över 30)

Hej!
    Jag bor med min familj i Köpenhamn och undrar om det finns andra svenskar här - med eller utan barn - som vill ha kontakt?
    Min son är 12 månader.

• Svar på tråden Svenskar i Köpenhamn? (över 30)
  • babysue

Hej Hej, jag har precis flyttat hit fran London med familj (pojkvan och son pa snart 7 man). Kanner mig lite smatt vilse i en ny stad, sa hade varit kul att ses..

• mrs lundin

finns fler! bor i köpenhamn sen 5 år tillbaka, maken flyttade ner för 1,5 år sen då vi gifte oss. Väntar nu barn i april!  jag är 26, maken 29

• viktoriah

Hej! Jag bor i Roskilde (30 min utanför Köpenhamn) med min danske sambo. Vi har en son på 11 mån. Jag skulle gärna vilja träffa andra svenskar.

• Liiw

Hej! Jag är har precis fått en liten dotter och flyttar till Kph efter nyår med sambon och lilltjejen. Fika/promenad?

• Jorgen baresi

Tjena! Är svensk o bor i köpenhamn på IslandsBrygge, vill gärna komma i kontakt med landsmän o kvinnor för en fika eller liknande.

svensk i byen
  • Ftur

Jag flyttar från Köpenhamn nu, men hoppas att ni som skrivit här kontaktar varandra

• ylorin

Hej! Är föräldraledig med en fyramånaders pojke. Föräldragrupp eller sporadiskt barnvagnsfika, någon?

Svar på tråden Svenskar i Köpenhamn? (över 30)