Svenskar i Köpenhamn? (över 30)
Hej!
Jag bor med min familj i Köpenhamn och undrar om det finns andra svenskar här - med eller utan barn - som vill ha kontakt?
Min son är 12 månader.
Hej!
Jag bor med min familj i Köpenhamn och undrar om det finns andra svenskar här - med eller utan barn - som vill ha kontakt?
Min son är 12 månader.
Hej Hej, jag har precis flyttat hit fran London med familj (pojkvan och son pa snart 7 man). Kanner mig lite smatt vilse i en ny stad, sa hade varit kul att ses..
Så roligt! Jag skickar mail till din inbox
finns fler! bor i köpenhamn sen 5 år tillbaka, maken flyttade ner för 1,5 år sen då vi gifte oss. Väntar nu barn i april! jag är 26, maken 29
Hej! Jag bor i Roskilde (30 min utanför Köpenhamn) med min danske sambo. Vi har en son på 11 mån. Jag skulle gärna vilja träffa andra svenskar.
Hej! Jag är har precis fått en liten dotter och flyttar till Kph efter nyår med sambon och lilltjejen. Fika/promenad?
Tjena! Är svensk o bor i köpenhamn på IslandsBrygge, vill gärna komma i kontakt med landsmän o kvinnor för en fika eller liknande.
Jag flyttar från Köpenhamn nu, men hoppas att ni som skrivit här kontaktar varandra
Hej! Är föräldraledig med en fyramånaders pojke. Föräldragrupp eller sporadiskt barnvagnsfika, någon?