• tiine

Kompis eftersökes.

Hej.
    Har en son på 4 år, och en dotter på snart två månader.
    Eftersom jag knappt inte har några vänner med barn så träffar sonen inga barn utanför förskolan och börjar märka att han tycker det är tråkigt.
    Någon med jämngammalt barn som skulle villja hitta på något?

• Svar på tråden Kompis eftersökes.
  • tiine
    Lovleygirl skrev 2010-08-19 10:29:32 följande:
    Vart bor ni?=)
    Ja det glömde jag. hehe
    I stockholm
  • MammatillAlva

Här har jag en dotter på snart 3 år, men såg att vi bodde lite långt ifrån varandra för att kunna hitta på något sådär bara. Men vi kan alltid prata ändå eftersom vi har barn i nästan samma ålder. Jag själv bor i Norrköping.

• tiine
    Juhanna skrev 2010-08-19 12:46:56 följande:
    Hej! Har en dotter som är tre och vi vill gärna hitta på något :)
    Härligt :)
    Jag kan typ alltid. Sonen är hemma nästa vecka innan han ska tillbaka till förskolan. Sen kan man ju alltid hitta på saker på helgerna :)
    Går din dotter på förskola?
    Vart bor ni?
  • tiine
    MammatillAlva skrev 2010-08-19 14:36:24 följande:
    Här har jag en dotter på snart 3 år, men såg att vi bodde lite långt ifrån varandra för att kunna hitta på något sådär bara. Men vi kan alltid prata ändå eftersom vi har barn i nästan samma ålder. Jag själv bor i Norrköping.
    Det kan vi absolut.
    Norrköping är ju inte allt för långt bort, så kanske våra vägar möts någongång ;)
    Vad heter dottern?
  • vi3

här är vi oxå som gärna hitt på nått.. min styvson är 3 år och lillbror/syster ligger i magen.. Bor även vi i sthlm och de skulle vara roligt att hitta på nått främt för barnens skull :)

• tiine
    vi3 skrev 2010-08-19 16:16:17 följande:
    här är vi oxå som gärna hitt på nått.. min styvson är 3 år och lillbror/syster ligger i magen.. Bor även vi i sthlm och de skulle vara roligt att hitta på nått främt för barnens skull :)
    Trevligt :)
    När ska den lilla komma?
    Ja det vore jätte kul för barnens skull, då kanske man kan utbyta idéer om vad man kan göra också. Tycker det kan vara så svårt ibland.
  • Juhanna
    tiine skrev 2010-08-19 16:13:06 följande:
    Härligt :)
    Jag kan typ alltid. Sonen är hemma nästa vecka innan han ska tillbaka till förskolan. Sen kan man ju alltid hitta på saker på helgerna :)
    Går din dotter på förskola?
    Vart bor ni?
    Ja hon går på förskola men eftersom jag är föräldraledig med lillasyster har jag ju möjligheten att ha henne hemma ibland också.
    Vi bor i Sundbyberg.
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • Lovleygirl

Aha,lite långt...haha..Bor själv i Motala...De va ju synd=)

• tiine
    Juhanna skrev 2010-08-19 19:30:26 följande:
    Ja hon går på förskola men eftersom jag är föräldraledig med lillasyster har jag ju möjligheten att ha henne hemma ibland också.
    Vi bor i Sundbyberg.
    Okej, antar att imorgon blir med lite kort varsel.
    Kan ni ses nästa vecka kanske? Så kan vi hitta på något skoj :)
  • Juhanna
    tiine skrev 2010-08-19 20:43:06 följande:
    Okej, antar att imorgon blir med lite kort varsel.
    Kan ni ses nästa vecka kanske? Så kan vi hitta på något skoj :)
    Ja nästa vecka blir nog bättre :)
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • MammatillAlva
    tiine skrev 2010-08-19 16:15:13 följande:
    Det kan vi absolut.
    Norrköping är ju inte allt för långt bort, så kanske våra vägar möts någongång ;)
    Vad heter dottern?
    Det kanske vi gör ja, min dotter heter Alva. Vad heter dina barn?
  • Emsbli

Hej jag bor också i sthlm i haninge. har en dotter på två och ett halvt år. men hon går på dagis under dagarna och har henne varann vecka.. men när dagis är stängt och på helgerna om jag inte jobbar.. :)

Svar på tråden Kompis eftersökes.