"Normal" förlossning eller snitt?? gaaah, hjälp
Börjar med att skriva att Skräckhistorier undanbedes!!
Är väl bara jag själv som kan känna efte,r men iaf måste skriva av mej innan jag blir tokig av all ångest...
Första barnet föddes med snitt då förlossn inte gick framåt. Mådde urdåligt i 2månader efter snittet och är nu livrädd att det ska bli snitt igen... Men är lika rädd för vanlig förlossning.
Har under hela grav skjutit upp tankarna på förlossningen men nu har de kommit o tänker på det helaste tiden. Mår riktigt dåligt och kan inte njuta av tanken på att en bebis ska komma till oss, för att jag e så upptagen med skräcken över förlossn.
Tycker tiden har gått sjukt fort o vill bara bromsa den för vill inte föda på ngt sätt.
Aurorasamtal var för sent denna gången men har haft kontakt med doktorn o hon frågade direkt om jag ville ha snitt. Vilket jag nog inte vill eftersom jag hade så ont sist...
men vill inte vanlig heller...
Nästa freda skall en till viktskattning göras och då skall även doktorn "bestämma" vilket av det som blir om jag inte kommer på ngt själv.
Vet inte alls...snitt eller vanligt, snitt eller vanligt..... blir tokig av dessa tankar o e så jäkla sjukt rädd!
Är i v 37 så det kan ju hända o kommer ju hända när som.
Snälla kom med bra tankar till mej, behöver det verkligen nu.