PCO:are som försöker bli gravida... Här kan vi samlas o snacka av oss lite!!!
Jag heter Lina och är 27 år... För 8 månader sen fick vi vår första dotter Agnes!
Då jag lider av pco så måste vi få lite hjälp på traven! ;)
Äter alltså tabletterna Pergotime för att få ägglossning....
Vi försöker nu för fullt att bli med barn igen... Är nu inne på vårt 3:dje försök och vi längtar som galningar efter ett litet syskon...
Är ni som oss eller jobbar på er första så är ni JÄTTE välkomna hit o bara snacka lite om olika saker som kanske är spännande eller kanske skrämmande...
Har ni frågor så var inte rädda för att ställa dem... Jag ska göra så gott jag kan för att besvara dem!!!
Många "lycka till" kramar
// /Lina
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-18 10:56
Ja ni brudar...
Mycket har hänt under de här månaderna!
Agnes är inte längre 8 månader utan 1 helt år gammal... :P
Till alla er som fått +, ett jätte grattis och ni andra som väntar just nu, lycka till och ni som väntar med försöken till januari, då jäklar...
Hoppas ni alla får en underbar Jul och ett riktigt gott nyår, för det kan jag lova er att vi ska ha!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-17 16:50
NU GÖR VI EN ORDENTLIG BIM-LISTA... ALLA, GAMLA SOM NYA, KOLLA UPP DEN SISTA LISTAN OCH UPPDATERA DEN!
ÄVEN NI MED + FÅR SKRIVA IN NÄR DE ÄR BERÄKNADE ATT TITTA UT SÅ KAN VI FÖLJA ER MED! :D
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 18:29
Plussade äntligen runt den 15 april och nu väntas en liten runt Julafton igen...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-02 13:06
NU ÄR HAN ÄNTLIGEN HÄR!!!
Vår lille Victor kom till oss den 27 december 2011 och är så gudomligt underbar! 4250g och 52cm lång och enbart 7-8 förlossning...
GE INTE UPP!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-02 13:08
Hahaha, skulle stå 7-8 TIMMARS förlossning... ;)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 22:28
Hej allihopa!
Har varit borta i sisådär 1 år och såg att jag hade över 3000 missade inlägg.... BOKSTAVLIGEN!
Helt otroligt vilken respons denna tråden fått...
Mina kids är idag 3,5 år och 1,5 år...
Vilken resa det varit och hoppas måååååånga av er blivit med barn....