• Tizzen

Hungrig i slutet?...

Är gravid i vecka 38 och är hungrig hela tiden nästan, är det normalt? har inte läst det någonstans, snarare tvärtom.

• Svar på tråden Hungrig i slutet?...
  • fönster mot vägen

Här är en till . Är inne på v.41+5 idag och jag tycker jag är hungrig hela tiden. Det har varit så ett par veckor tillbaka. Kan vakna mitt i natten av att magen kurrar. Har också hört att aptiten brukar minska för att man ändå ej får plats med så mycket mat men tydligen stämmer det ej på alla.

• Tizzen
    fönster mot vägen skrev 2010-08-13 19:32:07 följande:

Här är en till . Är inne på v.41+5 idag och jag tycker jag är hungrig hela tiden. Det har varit så ett par veckor tillbaka. Kan vakna mitt i natten av att magen kurrar. Har också hört att aptiten brukar minska för att man ändå ej får plats med så mycket mat men tydligen stämmer det ej på alla.

Skönt att det är någon mer som är hungrig :) haha ja jag har också läst om att folk knappt får i sig någon mat och inte kan andas osv, för mig är det tvärtom, får i mig hur mkt som helst. Men då är det förmodligen inget fel :)
  • mammaforever

Hehe jag åt nog femton gånger om dagen sista veckorna hungrig konstant. Så länge du äter bra mat så är det bara okej och helt normalt

• Melissaehis
    EN till här hahah. Jag äter mer än vanlig och sugen på chocklad . efter kanske minst 2 timmar blir jag hungrig igen ,speciellt innan jag ska lägga mig måste jag stoppa i mig mat för att kunna sova. Är också i V.38 .
    You are not alone!!  :D
  • Melis

Även jag är jätte hungrig och har börjad äta mycket! (Är i vecka 37).

• Rollindynamite

Är i v.40, käkar som f*n x) Hungrig och sugen heela tiden nu det sista! Börjra oroa mig för om jag äter liiiite för mycket kanske, blir nästan aldrig mätt!

• MatildaAn

Konstant hungrig. Vaknar varje natt och det är riktigt jobbigt:(

• livlia

Hej på er! Jag har haft dålig aptit ända till nu, är gravid i v.36+6 å har blivit superhungrig. Efter en rejäl portion är jag hungrig en halvtimme efteråt, kännssom jag äter konstant. Snart kommer sambon hem med Ben å Jerry glass! Gissa om jag blir lycklig!

• Galenavlänngtan

Jag är i samma sits! Har just gått in i vecka 38 och är så fruktansvärt hungrig. Skulle kunna äta hela tiden. Inte mycket pt gången, bara att jag måste stoppa i mig nåt. Kroppens sätt att rusta upp sig för den kommande förlossningen antar jag? :)

• Suethesporty

Hej på er!
    Är också galet hungrig just nu (v.38+3) och speciellt på mornarna. Jag kan vakna och vara illamående för att jag är så hungrig! Sen går jag och småäter hela tiden och får ändå ner frukost, lunch och middag! 

• Sunnza
    Tizzen skrev 2010-08-13 19:28:01 följande:
    Är gravid i vecka 38 och är hungrig hela tiden nästan, är det normalt? har inte läst det någonstans, snarare tvärtom.
    jag är det också fast jag är bara i 29 veckor, jag vakna tidigt på morgon tex kl 5-6 då gå jag till kök och äta frukost sen gå till säng igen annars kunde jag inte svoa om jag är hungri mycket, och jag äta jämt och sova jämt också :) jag går mycket upp vikt puff :/ 
Svar på tråden Hungrig i slutet?...