• tinafina1

    Finns det några gaysinglar här inne??

    Vet för tusan inte hur jag ska kunna söka på homo och singel här inne.
    Borde väl finnas någon mer medlem som antingen vill ha barn och är gay eller redan har och även vill hitta någon att dela livet med.

  • Svar på tråden Finns det några gaysinglar här inne??
  • Linastrumpan

    Jag har inget tips på hur du ska leta efter alla homosinglar, med eller utan barn här på Fl men om du hittar något sätt så säg till


    Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
  • Bellabus019

    Någon får starta upp en dejting tråd!

  • Sweetyboy

    Jag är gay och singel. Samtidigt vill jag ha barn. Skriv gärna om ni har lust!

  • Mika1980

    Här är en till ensamstående gaykvinna, har försökt bli gravid i ett år (först med partner och sedan ensam) med utomkvedshavandeskap som enda resultat... Det var efter en insemination på Storkkliniken som jag fick utomkveds, akutopererades för 9 veckor sedan då äggledaren sprack. Nu vill jag börja försöka igen..

    Vill väldigt gärna komma i kontakt med likasinnade tjejer! :)

  • Blåbärsblomma

    Jag är också gay, singel och har haft turen att bli mamma till två små storkbarn. Vill gärna komma i kontakt med likasinnade tjejerGlad

  • HäckHäxan
    Sweetyboy skrev 2010-09-22 18:22:32 följande:
    Jag är gay och singel. Samtidigt vill jag ha barn. Skriv gärna om ni har lust!
    Tack. Du gav mig just en lösning på ett framtida problem
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • Jennifer69

    Här finns jag... och bor i Stockholm... Fler stockholmssinglar???

  • fryxan
    tinafina1 skrev 2010-08-11 20:53:09 följande:
    Vet för tusan inte hur jag ska kunna söka på homo och singel här inne.
    Borde väl finnas någon mer medlem som antingen vill ha barn och är gay eller redan har och även vill hitta någon att dela livet med.
    hej jag är här!
    trots sena timmen(jag jobbar oregelbunda tider)

    söer en som dig oxå.
    eller en donator
    hör av dig vi kan hjälpas åt  av tips!
    har en 2,5 dotter o söker en donator för ett syskon,s amt eller en vän/eller likasinnad för samma
    så vi kan dela alla försök o erfarenhet!
    kram o pusss h
    bodde i gbg men har flyttat lite mer ut på landet för den goda hälsans skull så klart.
  • LinaLoj

    Jag ar bi men kanske valkommen har anda? =)

    Tyckte att en dejtingtrad lat som kanonide!

Svar på tråden Finns det några gaysinglar här inne??