• stoltmamma87

tycker du att min mage har minskat efter en viss tids träning o sund mat?

vore lite kul o höra vad ni andra anser då jag tycker d e svårt att bedöma själv

dagsläget:

3mån sen

• Svar på tråden tycker du att min mage har minskat efter en viss tids träning o sund mat?
  • Schnooglewookiemush

Ja, absolut! Iaf om man tittar endast på de här bilderna. Man ser att din mage stod ut mer än brösten på din gamla bild, vilket den inte ser ut att göra på den nyare bilden.

• CeeJay

Ser du inte det själv? Svårt att bedömma? Eller vad vill du ha ut av tråden? Att du varit duktig eller har en fin mage?

Naturligtvis röstar jag på JA eftersom den HAR blivit mindre? Och de ser även en halvblind

• La Lola
    CeeJay skrev 2010-08-10 16:38:30 följande:
    Ser du inte det själv? Svårt att bedömma? Eller vad vill du ha ut av tråden? Att du varit duktig eller har en fin mage?

Naturligtvis röstar jag på JA eftersom den HAR blivit mindre? Och de ser även en halvblind
    Precis.....det syns ju.
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • vittra

Går enligt mig inte att bedöma då du på övre bilden har armarna uppåt och tycks spänna magen, medan du på den nedre bilden har armarna slappt nedåt vilket gör att även magen säckar ihop mer än nödvändigt.

Men du vet nog allra bäst själv om du faktiskt minskat eller ej, frågan är om det är omgivningen eller dig själv du vill lura om det inte är så..?

Har man svårt att bedöma kan man använda måttband, betydligt mer effektivt än att gå efter vågen!

• hewa
    vittra skrev 2010-08-10 17:01:29 följande:
    Går enligt mig inte att bedöma då du på övre bilden har armarna uppåt och tycks spänna magen, medan du på den nedre bilden har armarna slappt nedåt vilket gör att även magen säckar ihop mer än nödvändigt.

Men du vet nog allra bäst själv om du faktiskt minskat eller ej, frågan är om det är omgivningen eller dig själv du vill lura om det inte är så..?

Har man svårt att bedöma kan man använda måttband, betydligt mer effektivt än att gå efter vågen!
    Måste faktiskt hålla med här, på dagsläget-bilden syns ju tom revbenen vilket kan bero på viktminskning eller på att armarna hålls högt. Magen SER mindre ut mellan de båda bilderna, om den verkligen blivit mindre kan måttband bättre bedöma. Eller kläder.
  • Anton Chigurh

Tycker du på fullt allvar att det inte går att se skillnaden ????

Föreslår ett besök hos lämplig optiker närmsta dagarna. Lycka till.

Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • nicely

Ja absolut!!!! Tänk om min mage minskat så.....

malininorrköping skrev 2010-08-10 22:16:18 följande:
    Va ge ts lite kredit istället...ska det va så svårt ;) Bra jobbat säger jag i alla fall
    Håller med!!! Tydligen är det svårt.
  • Mandi74

Det borde du väl märka på kläderna, annars är måttband ett bra alternativ.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Min älskade pojkmaffia

På översta bilden ser det ut som du drar in magen..

Svar på tråden tycker du att min mage har minskat efter en viss tids träning o sund mat?