Tips på erat bästa glidmedel!
ja som rubriken säger. inget svindyrt helst. men något med bra glid som hållerlänge
ja som rubriken säger. inget svindyrt helst. men något med bra glid som hållerlänge
eros pure woman, köpt mitt på lustjakt.
eller pjur från Martin shop
En riktigt harklig spottloska håller i alla lägen
Barnängens barnolja!
Billigt och finns överallt!
Barnängens barnolja!
Billigt och finns överallt!
Säger pure woman, har testat flera och det är bäst för mig iallfall..
låt bli att harkla dig och ta bara lite saliv, det fungerar riktigt bra för oss även vid analsex. Min sambo säger att det är det "ända" som inte iriterar och svider.
Vi kör med Gun oil silikonbaserat. Köpte det vattenbaserade oxå ihop med en sexleksak eftersom man bara kan ha vattenbaserat glidmedel då. Så vi har testkört båda, men det vattenbaserade "försvinner" efter en stund medan silikonbaserade ger glid hela vägen igenom... Vi köpte det på tengasverige.se
skumt. Den texten finns inte på någon av våra båda flaskor.
Här är länk till stället där vi köpte från. Länk går direkt till avdelning för glid, men det är inte så mycket, så du ser dem nog. Länk till glidmedel
Exakt. Sammet är nog den rätta benämningen på det vad gäller silikonglidet från gunoil (länk direkt till silikon här). Skönt att någon kom in o bekräfta min uppfattning. Du som är trådskapare måste ha fått fel, eller nått jättegammalt från nåt ställe som inte har nån omsättning så det blivit dåligt (om det till och med är en tidigare förpackning). Men nu har jag länkat direkt till just det jag menar är kanonbra som glid (även som runkolja... ;) kan jag meddela! Samma märke men det vattenbaserade ska du inte ha annat än om du använder sexleksaker.
Trevlig helg och skål!
Barnolja!
Flutschi Original, superbra glidmedel. Har provat lite andra innan men de har mest känts oljiga och luktat för mycket. Denna känns fräsch o lätt att tvätta bort
www.oriononlineshop.com/epages/orion_SE.storefront/4c6eaf9f0079ebc7271fc0a801800713/Product/View/06203000000
Tänkte väl det. Men testa gunoil, det är ju fraktfritt dessutom från de jag länkade till. Men beställ silikonbaserade för en grymt glid!!!