• Anonym

Tips på erat bästa glidmedel!

ja som rubriken säger. inget svindyrt helst. men något med bra glid som hållerlänge

• Svar på tråden Tips på erat bästa glidmedel!
  • Anonym

eros pure woman, köpt mitt på lustjakt.

• Julias Farsa

En riktigt harklig spottloska håller i alla lägen

• Anonym (mama)

Barnängens barnolja!

Billigt och finns överallt!

• Anonym (M)
    Anonym (mama) skrev 2010-08-08 20:28:25 följande:

Barnängens barnolja!

Billigt och finns överallt!

Håller med, barnolja är bäst!
    Men tänk på att olja förstör kondomer...
  • snappi81

Säger pure woman, har testat flera och det är bäst för mig iallfall..

Linus 070808 Lucas 090707
  • Anonym
    Julias Farsa skrev 2010-08-08 18:59:28 följande:
    En riktigt harklig spottloska håller i alla lägen
    NJa,.. känns inte s fräscht o ha massa snor där nere men tack för tipset ändå
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-08-08 18:16:26 följande:
    eros pure woman, köpt mitt på lustjab

BESTÄLLT!
  • Anonym

låt bli att harkla dig och ta bara lite saliv, det fungerar riktigt bra för oss även vid analsex. Min sambo säger att det är det "ända" som inte iriterar och svider.

• acer

Vi kör med Gun oil silikonbaserat. Köpte det vattenbaserade oxå ihop med en sexleksak eftersom man bara kan ha vattenbaserat glidmedel då. Så vi har testkört båda, men det vattenbaserade "försvinner" efter en stund medan silikonbaserade ger glid hela vägen igenom... Vi köpte det på tengasverige.se

• Anonym
    Anonym skrev 2010-08-08 18:16:26 följande:
    eros pure woman, köpt mitt på lustjakt.
    har beställt hem den men tyckte in te alls om den! den var seg o tjock o inte alls bra glid på. o längst ner på flaskan stod det att den skulle användas i ssamband med latex kondomer!
  • acer

skumt. Den texten finns inte på någon av våra båda flaskor.

• Anonym
    acer skrev 2010-08-20 12:57:57 följande:
    skumt. Den texten finns inte på någon av våra båda flaskor.
    har jag fått fel produkt kan tro?
  • acer

Här är länk till stället där vi köpte från. Länk går direkt till avdelning för glid, men det är inte så mycket, så du ser dem nog. Länk till glidmedel

• Anonym
    Anonym skrev 2010-08-20 12:34:14 följande:
    har beställt hem den men tyckte in te alls om den! den var seg o tjock o inte alls bra glid på. o längst ner på flaskan stod det att den skulle användas i ssamband med latex kondomer!
    står inte heller på mina.  det blir som sammet och inte alls tjockt eller kladdigt. kanske fått fel...
  • acer

Exakt. Sammet är nog den rätta benämningen på det vad gäller silikonglidet från gunoil (länk direkt till silikon här). Skönt att någon kom in o bekräfta min uppfattning. Du som är trådskapare måste ha fått fel, eller nått jättegammalt från nåt ställe som inte har nån omsättning så det blivit dåligt (om det till och med är en tidigare förpackning). Men nu har jag länkat direkt till just det jag menar är kanonbra som glid (även som runkolja... ;) kan jag meddela! Samma märke men det vattenbaserade ska du inte ha annat än om du använder sexleksaker.

Trevlig helg och skål!

• Anonym
    acer skrev 2010-08-20 18:26:13 följande:
    Exakt. Sammet är nog den rätta benämningen på det vad gäller silikonglidet från gunoil (länk direkt till silikon här). Skönt att någon kom in o bekräfta min uppfattning. Du som är trådskapare måste ha fått fel, eller nått jättegammalt från nåt ställe som inte har nån omsättning så det blivit dåligt (om det till och med är en tidigare förpackning). Men nu har jag länkat direkt till just det jag menar är kanonbra som glid (även som runkolja... ;) kan jag meddela! Samma märke men det vattenbaserade ska du inte ha annat än om du använder sexleksaker.

Trevlig helg och skål!
    men det är inte gunoil vi har någon som heter eros eller ngt.
  • acer

Tänkte väl det. Men testa gunoil, det är ju fraktfritt dessutom från de jag länkade till. Men beställ silikonbaserade för en grymt glid!!!

Svar på tråden Tips på erat bästa glidmedel!