• MajaVira

1-åring fick sina fingrar avslitna i rulltrappa!!

Jag läste precis följande artikel i Aftonbladet;

www.aftonbladet.se/nyheter/article7582447.ab

En 1-åring fick sina fingrar avslitna i en rulltrappa. Helt fruktansvärt!! Så otroligt synd om pojken och hans föräldrar. Jag har alltid haft en skräck att detta ska hända min son och tvingar honom alltid hålla mig i handen (oftast under ljudliga protester!). Fram tills nu trodde jag mest att jag var överdrivet löjlig, men detta bevisar att hemska olyckor kan hända.

• Svar på tråden 1-åring fick sina fingrar avslitna i rulltrappa!!
  • Helle333
    MajaVira skrev 2010-08-07 18:20:30 följande:
    Jag läste precis följande artikel i Aftonbladet;

www.aftonbladet.se/nyheter/article7582447.ab

En 1-åring fick sina fingrar avslitna i en rulltrappa. Helt fruktansvärt!! Så otroligt synd om pojken och hans föräldrar. Jag har alltid haft en skräck att detta ska hända min son och tvingar honom alltid hålla mig i handen (oftast under ljudliga protester!). Fram tills nu trodde jag mest att jag var överdrivet löjlig, men detta bevisar att hemska olyckor kan hända.
    Jag har ärligt talat bara väntat på detta. nu fastnade jag själv bara med en helt nyinköpt klänning men med tanke på vad som hände med klänningen kände jag bara att tänk om det hade varit ett barn som fastnade med sina fötter eller händer? Vad hade inte hänt med det stackars barnet då? Jag hoppas de får fingrarna ur och gör rulltrappor mer barnsäkra för även om man står och blåhåller i sitt barn kan olyckor hända
Svar på tråden 1-åring fick sina fingrar avslitna i rulltrappa!!