Ni med tommee tippee flaska
Ni med 5 månaders bebisar som ger ersättning i tommee tippee flaska, vad har ni för storlek på nappen ? Tycker våran tös får kämpa så för att få i sig ersättningen och vi har storlek 2.
Ni med 5 månaders bebisar som ger ersättning i tommee tippee flaska, vad har ni för storlek på nappen ? Tycker våran tös får kämpa så för att få i sig ersättningen och vi har storlek 2.
har inte tom tippie men dr browns och vi bytte precis till napp 3. den är eg från 6 mån men huvudsaken är ju att barnet slipper suga sig trött. byt! inte värre än att du får byta tillbaka om det inte funkar...
Ja nr 3 kanske är från 6 månader.. Åker i veckan och inhandlar en!
Vi hoppade över storlek 2, och bytte från 1 till 3 runt 4 månader, om jag inte minns fel.
Kom på att jag hade en nr 3 napp till dr brown flaskan och hon sög genast i sig 160 ml Lite roligt att hon kunde med en vanlig flasknapp, men det är en annan fråga
Vår dotter är snart 4 månader och hon har napp 2 till Tommee Tippee flaskan. Vi har ganska nyligen bytt faktiskt och det var jättebra. Men det är nog ett tag tills vi byter till 3an. Är ju bättre ju lugnare de äter så slipper de magknip tänker jag, och så länge hon är nöjd och det går i bra tempo så hon inte somnar så.
Våran tjej tröttnar när hon får suga så länge, hon är så full i energi så hon har knappt tid att äta Köpte nr 3 idag och hon sluka hela flaskan på engång, det känns mycket bättre i mamma hjärtat att hon äntligen åt en hel flaska än fjuttiga 90 ml som hon brukar