Bilstolen sprack!
Hård plasten på baksidan av vår acta graco cosmic comfort sprack när vi spännde fast den i bilen. Köpte den ny i butik för ca 1,5årsedan, Och nu hittar jag inte kvittot!! vad gör man, är det helt kört att reklamera skiten??
Hård plasten på baksidan av vår acta graco cosmic comfort sprack när vi spännde fast den i bilen. Köpte den ny i butik för ca 1,5årsedan, Och nu hittar jag inte kvittot!! vad gör man, är det helt kört att reklamera skiten??
Det kan nog bli svårt men prata med butiken där ni köpte stolen. Det står ju datum i stolen så det syns ju att den inte är för gammal iaf, men klurigt blir det nog utan kvitto.
Men fyy...sånt ska ju INTE kunna hända! Fast vår första bakåtvända bilstol var också en Akta Graco och den gick sönder av vanligt slitage(ungen klättrade i stolen) när den hade använts i ca4år. Och stolar sägs hålla i ca10år....Men snart förvånar mig ingenting när det gäller Aktas stolar, klagomålen är så många... Hoppas du får en ny stol iaf och att du väljer ett annat märke då (rekommenderar Britax).
Nä det ska det verkligen inte kunna! man blev ju helt paff, samtidigt glad att det hände nu och inte vid eventuell krock.. Är ju inte så jätte sugen på en likadan direkt, det tråkiga är att vi köpt en likadan till dottern nu.. ågrar..
Tror faktiskt vi betalade med kort, till 90 % säker. men hur gör jag då? går till banken och ber de skriva ut? går ju inte så långt tillbaka på internetbanken.. Men jag tycker samtidigt att butiken borde inte förlora på att vi får en ny stol eller? det är ju acta som gör, och det är ju deras stol. förstår ni hur jag menar?
Man ska väl kunna reklamera utan kvitto. Det sa expediten i en affär när jag frågade. Lycka till och hoppas att du får en ny stol.
hur har den behandlats? har ni transporterat den på annat sätt en fastspänd?