• rockmamman

Avundsjuk! :)

Till er som ska föda ert första barn och har förlossningrädsla vill jag bara peppa er genom att berätta hur avundsjuk jag är på alla er som snart ska föda ert barn!
    Jag hade en jättejobbig förlossning (det jag fick drabbar bara 0,1% så risken att det händer är i princip obefintlig) men ser ändå tillbaka på den med ett leende och när jag ser alla gravidmagar på stan kan jag inte sluta le och samtidigt vara så otroligt avundsjuk på alla som snart ska få sitt barn i sin famn!
    Det är den mest otroliga upplevelsen man kan tänka sig och det otroliga är att efteråt förstår man inte hur allt fokus ligger på förlossningen när det är bebisen som är grejern så fort den är ute.
    Avundsjuka och längtan är det enda jag känner när jag ser en gravidmage och jag hoppas att jag själv snart går där med en alldeles egen bebis till i magen :)

• Svar på tråden Avundsjuk! :)
  • Michaeala

TACK för peppningen!! =)

• Shorona

Jag blir också lite avundsjuk! Det är ju en helt otrolig upplevelse att få gå igenom!
    Jag brukar säga att jag vill inte vara gravid igen eller få ett till barn men jag skulle gärna vara med om minst fem förlossningar till!

Svar på tråden Avundsjuk! :)