Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!
Hej, som ni ser frågar efter hjälp, jag är gift har inga barn men en är på väg snart.
Mitt problem är min fru´s (barn) 18 år .
Den kommer varje år för 2 månader och bor med oss .
Den pratar inte samma språk som mig. Jag har försökt att prata engelska med den men går inte varje gång jag säger nåt den lyfter axlarna som nån mongolian skulle göra. Men mamman säger att barnen kan prata engelska
. Mitt problem är att den barnen kan göra vad som helst utan nån reaktion från mamma, som tex. att klä på sig mina kläder, mina t-shirt, underkläder, keps, skor , WHAT EVER.... Promenerar barfoot i huset och tror den har nån jävla footsvamp så den börjar klia mina tår som i helvete. Inte bara de, den ruttar i mina personliga grejer också . Varje gång jag åker till jobbet, den tar mina grejer i väskor och varje gång den åker tillbaka till sin land jag är minus nånting, varje gång jag frågar efter nåt hon vet ingeting och hon menar att aldrig har haft nåt sånt eller att aldrig har använd den så det är ok om hennes barn tog den. Problemet slutar inte där, den lägger sig utan t-shirt och bara med shorts på våra säng och den lämnar sin doft om man kan kalla den doft, mamman känner till barnens lukt och känner inte nåt lukt , men inte jag, jag tycker att stinger minst sagt om inte kräka också. Den pågår i flera år nu och mamman gör inte ett shit för de, varje gång jag säger nåt hon börjar gråta och säger att den är hennes barn, att jag förstår ingenting därför jag har inga barn (än). Men i allafal om jag hade en dotter skulle aldrig tvinga min fru klä på sig min dotter´s kläder, eller underkläder som jag tycker är äkligt , jag skulle aldrig acceptera att min barn ruttar i min fru´s personliga grejer utan att säga nåt.Jag vill ta alla mina kläder och ge present till Hennes barn eller bränna dem .
Såna problem skulle aldrig tänka mig att existerar.
Frågar efter råd , ni som har egna barn accepterar ni att barnen använder andra´s grejer?
Hjälpppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!