• Tajny

Flythjälpmedel till 15-månaders

Om 3 veckor åker vi till Mallorca.
    Dottern som är 15 månader är en väldigt badvan Och badglad tjej :) Vi har alltid varit iväg och badat med henne.
    Vi va med henne på Lalandia för någon månad sen och nu när vi ska åka iväg lite längre funderade vi på något flythjälpmedel tilll henne eftersom hon är ganska vild i vattnet så ibland glider hon faktiskt ur händerna.
    Tänkte på såjna där armpuffar, men de kanske blir obehadgligt för henne eller att ho'n tar sig av dom?
    Sen har jag även sett att de ska finnas västar man kan sätta på dom?
    Någon som har råd? Vart kan man köpa grejerna`?
    Vi har sån badring hon sitter i men den är inte allför poppis i hennes ögon :)

Ska passa på att tillägga att vi absolut självklart Inte ska låta henne va utan uppsyn när hon badar, utan detta är Endast för att ga de liite mer säkert när man badar med henne.

• Svar på tråden Flythjälpmedel till 15-månaders
  • KlasStures mamma

Jag tror armpuffar kan funka bra. Oftast så sitter då så att hon itne själv kan ta av dem. Mindre ivägen än en ring. Någon väst har jag aldrig sett. Var kan man köpa såna? Mackar, Ica, Coop, sportaffärer.

• Ca rr o

finns speciella armpuffar att köpa till små barn som är JÄTTE bra :)  cherekringar heter det.. dom är helt runda och så är det skumgummi i så om luften skulle råka pysa ut så har dom viss "flytförmåga" kvar... eftersom dom är helt runda då skaver dom inte under armarna som vanliga puffar kan göra... skulle verkligen rekomendera dessa.. dock är dom lite dyra men helt klart värt det.. man kan ha dom upp till 4 år :) lätta att laga och lätta att ta på.. man blåser upp dom efter man satt på dom så inga problem att få på plats :)

• Smurfanna

Kolla Swimpy, de har bekväma för armar och mage.

• Linastrumpan

Jag har haft swimpy till mina barn och de har varit jättebra. Finns att köpa i barnbutiker bla.

Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
Svar på tråden Flythjälpmedel till 15-månaders