Vilken cykeldag fick du ägglossning efter Pergotime?
Vilken cykeldag fick du ägglossning efter pergotime?
(cykeldag 1 är första dagen då du hade mens och i snitt har jag läst att man ofta får ägglossning med Pergotime runt dag 14-17.
Vilken cykeldag fick du ägglossning efter pergotime?
(cykeldag 1 är första dagen då du hade mens och i snitt har jag läst att man ofta får ägglossning med Pergotime runt dag 14-17.
fått äl ca mellan dag 23-26. Så röstade på 25. Blir nog oftast närmast där. Tagit min femte dubbelkur nu. Tar dag 3-7. Blev gravid på kur två, men fick mf. Sonen på 15 mnd blev till på första dubbelkuren, då var äl ca dag 20.
Hej!
Får jag ställa en liten fråga ang Pergo....
Du skriver dubbelkur, betyder det att du får äta två tabletter per dag? (Dum fråga men det kan ev bli aktuellt med Pergo för mig framöver så jag är lite nyfiken.
Corina
fick på dag 14 men finns inte som alternativ
Första kuren fick jag ingen ÄL alls.
Nu är jag på dag 16 och väntar och väntar och väntar...
Denna gång hade jag i alla fall ett ägg som mognat, men om det släpper eller inte återstår att se...
Jag fick ÄL dag 15-16 på min första kur. Denna månad blir det inget pergo, slut på alla apotek i stan, så jag hoppas på en naturlig ÄL.
Någon som hafte ÄL när ni haft uppehåll med Pergo?
Som tidigast på dag 19, senast på dag 25. Oftast på dag 21 (3 ggr av 6) så det blev min röst.
Har PCO med egen äl max 3-6 ggr/år annars.
Far jag stalla en fraga off topic? tog Pergo dag 3-7 och har testat AL-test alla dagar utom sondag da jag var hemifran hela dagen och helt enkelt inte hann. Fredag till sondag hade jag mycket vark, speciellt i hogra aggstocken men aven i vanstra. Var helt saker pa att det var agglossning pa gang men alla test ar negativa! Kan jag ha haft AL och bara positivt test sondag da jag inte testade sa jag missade det? Normalt far jag positivt test i 2 dagar...ska man lita pa kroppen eller test? kor med Clearblue och de ar ju tillforlitliga...
Jag har tyvärr inte röstat då jag ville se resultaten innan jag själv fick ÄL...
Men första pergokuren fick jag ingen ÄL alls, andra kuren fick jag ÄL på dag 20.
puffis
Fick positivt på äl-test dag 15 & 16. Blev gravid på den kuren och plussade 8/8
jag fick utslag på cd16
Cykeldag 15. Kunde ej rösta då jag tittat på resultatet innan.
Cykeldag 15. Kunde ej rösta då jag tittat på resultatet innan.