• Lufsen

Pappa med Bärsjal

Nån fler pappa än jag som upptäckt tjusningen med kängrumetoden?

Vi fick ett prematurbarn i vecka 36 och fick ligga inne på sjukhus för observation i några veckor. Det var där jag först kom i kontakt med kängrumetoden och bärsjalar och hela den världen.
    Numera är jag stolt bärare av bärsjal såväl i hemmet och ute på stan. Det är perfekt om man vill ha händerna fria för annat.

Rekomenderar det starkt till alla pappor!

Ta vara på varje stund, lycka ligger i ögonblicket.
  • Svar på tråden Pappa med Bärsjal
  • nik70
    Lufsen skrev 2010-07-18 14:08:11 följande:
    Nån fler pappa än jag som upptäckt tjusningen med kängrumetoden?

Vi fick ett prematurbarn i vecka 36 och fick ligga inne på sjukhus för observation i några veckor. Det var där jag först kom i kontakt med kängrumetoden och bärsjalar och hela den världen.
    Numera är jag stolt bärare av bärsjal såväl i hemmet och ute på stan. Det är perfekt om man vill ha händerna fria för annat.

Rekomenderar det starkt till alla pappor!
    Jag har köpt en bärsjal idag åt mig själv och ser fram emot att få prova den. Jag har bara hört gott om den.
  • larvitar

Stina var väldigt liten och närhetskrävande när hon var ny (nu 11mån) och då blev bärsjalen räddningen här hemma. Hon gillade heller inte sin liggvagn något vidare och därför utökades användningsområdet även till världen utanför lägenheten. Kort sagt så har bärsjalen räddat många stunder för oss!

Svar på tråden Pappa med Bärsjal