• Balaika

Magknip av NAN HA 1 men inte av NAN 1 ???

Vår dotter är 3veckor gammal och redan efter en vecka fick jag börja ge ersättning upptill eftersom hon inte ökade i vikt. Började ge henne NAN 1 och det funkade bra. Sen sa Bvc i måndags att jag kunde byta till NAN HA 1 eftersom den e mildare mot magen. Ett dygn senare hade hon så ont i magen och bara skrek o man hörde hur magen körde runt och hon fes hela tiden. Byta tillbaka mot vanligaa NAN 1 igen och nu e allt bra. Någon som haft samma att NAN HA 1 funkat sämre än NAN 1??

Sen tyckte jag det va svårt att mäta upp NAN HA eftersom det va så "mjukt" eller vad man ska säga... Kanske blev för mkt pulver??

• Svar på tråden Magknip av NAN HA 1 men inte av NAN 1 ???
  • Katrine Larsson

Nä inte tänkt på det men när du skriver så tänker jag efter, kan ju ha med att göra att det blir för mycket pulver med ha eftersom det är så löst pulver.

• Xplosive

Jag har en liten tjej på drygt 3 veckor som jag matade med nan1 från de hon var 2 veckor. Funkade bra. Men bytte till nan ha 1 eftersom det säljes i storpack. Nu har lilla damen dock helt slutat bajsa och jag har provat med både messmör, olja och miniform dock helt utan resultat. Och man hör som sagt hur hennes stackars mage kämpar på och hon fiser jätte mkt, men inget bajs :/ Har inte ens tänkt på att byta tillbaka till nan 1 (klant jävla skalle jag!)

• Lina84

min lille fick oxå magknip av nan ha 1, konstigt med tanke på att det ska vara mildare,,,jaja 

• Balaika

Helt glömt detta inlägg... Men jag gick tillbaka till vanliga Nan och allt blev bra igen. Kan ju vara att man tog för mkt pulver av HA med tanke på hur löst det

Svar på tråden Magknip av NAN HA 1 men inte av NAN 1 ???