• ElinCarolinaEriksson

Nyblivna mammor i gbg trakten.

Hallå!
    Jag är ganska nyss flyttat till gbg och känner därför inte så många här och undrar därför om det finns några nyblivna mammor som skulle vilja börja umgås eller så. Jag är 23 år och antar det skulle vara kul om det vart ngn hyffsat jämngammal och våran son är 3 ½ månad.

Ha det toppen allihopa ;)

• Svar på tråden Nyblivna mammor i gbg trakten.
  • winniemoo

Hej hej jag bor visserligen inte i gbg men jag bor i vårgårda och har en son på 1 år :)

• ElinCarolinaEriksson

Såg först nu att du svarat:) var ligger vårgårda?. När blev din son 1 år? min blev 1 år den 21 mars så då är dom ganska jämngamla :)

• winniemoo

typ 40-50 minuter ifrån gbg, mot stockholm.  Min lille kille fyllde 1 den 13 Mars :) Då är de ju nästa lika gamla! vad kan din bebis (om man nu kan kalla det de längre,dom växer så fort) göra då?

• LuneNoire

Jag är förvisso tio år äldre, men har svarat i liknande trådar tidigare utan att få någon respons alls... man får vara snabb, annars blir man inte insläppt!

Skulle gärna ta en promenad nån dag om du vill. Min son är dryga tre veckor. Var bor du?

• ElinCarolinaEriksson

Min son han går väldigt bra, håller på att lära sig att gå bättre med skor och inne går det bra men är för ostabilt ute med tanke på allt grus oså på vägarna. Jadu sen vinkar han ibland (han vet inte riktigt när alltid) och säger väl i princip bara mamma, pappa , lampa, där eller så, din son då? Bruka du vara ofta i gbg?

Jag bor i Hisings backa vart bor du?

• LuneNoire

Oj, såg inte förrän nu att tråden var så gammal... jaja

Svar på tråden Nyblivna mammor i gbg trakten.