• Hugge47

Hade ni sex i midsommarhelgen

Nå? Fick ni till det på midsommar?

Själv så hade jag sex fredag, lördag & söndag.
    På midsommarafton så var vi i vår sommarstuga utanför Stockholm.
    Vi har ett stort fönster  i vardagsrummet på stugan som är vänt mot vägen i sommarstugeområdet. 

Min sambo satt naken i en fåtölj efter duschen och jag gick fram och börjat smeka henne. Det övergick i att jag stod grensle över hennes ben och hon sög min kuk.

När jag står där och munknullar min underbara kvinna, vrider jag på huvudet och ser ett gäng gå förbi på vägen. Dom tittade upp mot huset som man gör när man är ute och går. Och vinkade glatt till mig, jag blev lite överraskad över detta, men det var samtidigt upphetsande. 

Hur var era upplevelser? 

Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Svar på tråden Hade ni sex i midsommarhelgen
  • Anonym (s)

Hmm, i torsdags blev det en helvetes omgång , för vi visste att det skulle bli svårt resten av helgen då vi skulle sova i min mammas rum (kändes lite obekvämt att ha sex där ). Vi hade inte träffats på två veckor så lusten fanns ju där. Det var svårt att låta bli resten av helgen, men vi nöjde oss med lite pill och kill . Det räckte LITE i alla fall.

• StinaFia

nämen hello Herr Hugge!
    alltid lika trevligt att läsa dina inlägg :))

själv har jag mest fått snabbisar i helgen, Min Härskare har verkat lite frustrerad... en morgon blev jag påknullad med ett redigt tag om min hals... igår bad jag om tillstånd att komma med en begäran, men fick avslag och blev ist "tvingad" att suga av honom Tungan ute
    m.m...

bara en enda tillrättelse i form av smisk har det blivit. jag håller nu på att gå i bitar av kåthet, blir vild av att han gör sådär; knullar på mig var han vill, hur han vill :)

• linjes

Nää här blev det inge knulla av

• Anonym (Torsdags knull)

Nepp bara i TordagsSolig räcker långt på det.

• redneck girl

fredag morgon,lördag kväll,sön morgon och måndag kväll.så vi håller oss sysselsatta;)

• Hugge47
    redneck girl skrev 2010-06-29 12:06:27 följande:
    fredag morgon,lördag kväll,sön morgon och måndag kväll.så vi håller oss sysselsatta;)
    Det var inte illa! ;o)
  • Anonym

mmm på stranden med badande ungar och familjer 100 meter bort. 

• Anonym (Ron)

Jajamän, Slickade hennes fitta våt, sen ett utomhusknull bakifrån i sommarstugan.Vidare blev jag riden av min underbara tjej.

• Anonym (Blåst på det ..)

Hade förhoppningar inför helgen ... Hon i klimakteriet och det var länge sedan sist det blev av men - torrgång och blårök hela helgen. 
    Så nu får man väl jobba på egen hand ikväll.

• Anonym (Anonym2)

Flera gånger torsdag fredag och lördag och ett härligt morgonknull i morse 

• Anonym (Analkingen)

Vi hade underbart analsex igår kväll. 

• Dimpen

I går blev det rejält åka av. Vi hade hela helgen teasat varandra från midsommarafton till igår. Tjejerna med tunna sommarklänningar där bröstvårtorna stod styva. Dom fick en del blickar i smyg på midsommarfirandet där vi bor.

Mycket kyssar och smek alla dagar men vi höll oss till söndagen och då blev det en rejäl omgång. 🙂

• Östgöte

Ja jag knullade min fru flera gånger och avslutade i hennes mun och hon svalde hela satsen. 

• Anonym (Gift medelålders)

Inlägget är tydligen från förra året och då kan jag svara nej. För i år så blir det också nej. 

• Hugge47

Härligt att se att några hade det extra trevligt under midsommarhelgen. 
    Själv blev jag utan, då jag är nybliven singel. 
    Men helgen var helt ok ändå. 

Svar på tråden Hade ni sex i midsommarhelgen