Adoptionsbloggar
Hej!
Har ni några bra tips på adoptionsbloggar?
Vi ska adoptera från Litauen men så vitt jag vet finns inga bloggar om östeuropa
Bloggar om andra länder är intressanta ändå
Lämna ditt tips!
Hej!
Har ni några bra tips på adoptionsbloggar?
Vi ska adoptera från Litauen men så vitt jag vet finns inga bloggar om östeuropa
Bloggar om andra länder är intressanta ändå
Lämna ditt tips!
kvarnlyckan.wordpress.com/
Dock inte Östeuropa utan Taiwan. Bra skriven blogg om allt från mödan att vänta (adopterat) barn, familjehemsvård, härliga hundar, etc.
Tänkte bara att jag skulle tacka för berömmet! Tack!
Jag har inte läst någon av dem men när jag sökte på adoption blog Lithuania dök det upp flera st på engelska. Jag fick ofta kolla amerikanska bloggar förut för att hitta någon som skrev om Ryssland. Så leta runt så hittar du. De flesta brukar dessutom tipsa om de bloggar de själva följer så hittar du oftast fler om samma land.
Då får vi väl starta en blogg! vi som skall adoptera från Litauen!
Snoopy1974 har en blogg här på FL och har adopterat från Estland =)
inser att tråden kanske är inaktuell men är också nyfiken på bloggar/info om Litauen. Har själv påbörjat adoptionsprocess där och egen blogg som följer vår resa från ofrivilligt barnlösa till adoption - offerdal.eu/jmblogg
Hej på er!
Jag har en blogg på bloggplatsen.se där jag skriver om mitt liv som adopterad. Bloggen är till för er som är adopterade, ska adoptera, vill adoptera, har adopterat. Jag har en jättebra relation med min mamma som har gett mig all material och alla tankar när hon skulle adoptera. Min blogg sida heter " alltidannorlunda"
VÄLKOMMNA!
Jag har en liten oskyldig blogg om vår adoptionsväntan till Ryssland.. www.nigi.blogg.se
Jag bloggar om vägen till ett barn genom Adoption på: http://bloggen.fi/skruttet/ Bloggen handlar också om livet med Endometrios, Välkommen att ta del av mina skriverier, Änglakramar!
Vill bara medela att nu finns intressant läsning i min blogg...utdrag från min mammas dagbok då hon hämtade mig och min syster! Kram