i bland så måste man bara få hälla ur sig..
I filmen "hans o hennes" så fälls en så bra kommentar-alla tjatade om kondomer o skit i skolan men det var ingen jävel som talade om att det kunde bli så här"...för visst känns det.varenda jävla månad när mensen kommer.Varenda jävla gång man tänker att nu..nu är det väll ändå vår tur!
varenda gång en vän talar om att de ska ha barn,varenda gång man står i en affär o väljer ut underbara små barnplagg o leksaker-åt någon annans barn..Varenda gång någon spyr ur sig "-men ni då ska inte ni skaffa barn snart?"
Varenda gång man tittar i det rum som står tomt,tänkt att någondag bli barnkammare.
vänner som bara vill väl men som säger"-du tänker på det för mycket o då blir man stressad,så är det"
jo visst tänker jag då.lägg ännu mer stress o dåligt samvete på mig.jag får skylla mig själv alltså.? det är ju väldigt lätt att säga till mig,när dina 2 första inte ens var planerade o sista vart till på 1:a försöket.då kan man så lätt stå där o "komma med goda råd"
även om jag vét att det är av allra största välmening så gör det så ont i mig när andra runt omkring ska tycka o tänka,varför kan man inte bara få en kram när man är ledsen..inte en hel lektion!