Får så ont i magen när jag böjer mig fram
Skulle böja mig fram från soffan till soffbordet och ta telefonen förut, och det högg till så i magen, kändes som om jag krossade allt i magen. Gjorde skitont, som tur var så kom sambon hem någon minut efter detta så han fick hjälpa mig att sitta i ett bättre läge.
Har märkt detta nu ett par gånger, om jag böjer mig fram så gör det så ont, nästan som om hela magen är ett blåmärke, går bra att sitta bakåtlutad men böja för att nå fötterna eller liknande gör ont. Riktigt ont tom. Tog upp det med bm sist, som klämde lite extra på magen och sa att hon inte kunde känna något speciellt. Den gången var jag mer öm över ett visst område också och det var där bebisen ligger. Hon misstäntke först att det kunde vara ömhet över tarmarna.
Är min första graviditet så det är så nytt, är i v32 nu och magen börjar bli stor, den har varit jätteliten innan, men ligger mitt i kurvan så den har växt till sig.
Någon som kan ha en aning om vad det är, gör så ont att jag tappar andan. Bebisen sparkar på för fullt, kände den direkt efter nu att jag fick superont. Blöder inget och det är inga sammandragingar, för sånt har jag enhel del också men aldrig när det är denhär smärtan.
Kan det vara bebis som sparkat så att jag är så öm, eller har någon en annan tanke? Nu gav det med sig på några minuter.
Ska träffa bm på torsdag igen så då ska jag fråga henne med, så hon får klämma mer på magen, har ett ul om en vecka också.