• Zunrose

varför ska de ändra veckodagen hela tiden!!

blir så trött på neo att de ska ändra veckodagen lördagen till fredagen istället för det är då min tös har veckobyte(Lördag) blir så irriterad varje gång jag måste säga till att nej det är lördagen men sen struntar de i det och mäter och väger ändå frustrerande så nu har jag sagt till på skarpen får se om det hjälper för kanske är barnslig men tycker varför kan de inte vänta 1dag mer när det är just den dagen som hon bytar vecka för jag tycker det spelar roll för mig !!!!!

• Svar på tråden varför ska de ändra veckodagen hela tiden!!
  • knäppisen

För dem borde det inte spela någon större roll. Väger ni inte mer än 1 gång i veckan ? Vi var tvungna att väga varannan dag

• Zunrose
    knäppisen skrev 2010-06-18 17:37:34 följande:
    För dem borde det inte spela någon större roll. Väger ni inte mer än 1 gång i veckan ? Vi var tvungna att väga varannan dag
    jo vi väger varannan dag men tar längd och huvudmått 1 gång i veckan på den såkallade veckodagen.. tycker bara det är kul att ha vikt varannan dag för att se uppgången =)
  • Pre mamma

Åå jag hade samma, vi bytte vecka på onsdagar (jag räknade efter 100gånger, han skulle födas den 17feb enl 2UL 3v isär och det var en onsdag) Men det blev fel antecknat och de bytte alltid på torsdagar på neo. Blev så ledsen han föddes i v 26+6 men överallt står det 26+5 i journalen och när jag påpekade det, så var det inte så viktigt... Men FÖR MIG ÄR DET VIKTIGT sa jag då, men då skrattade de bara som om jag skojjat om det...
    Nu säger jag alltid att han föddes i 26+6 så det så...

Svar på tråden varför ska de ändra veckodagen hela tiden!!