• Pussakaninen

Unga (20-) mammor i skåne?

Ska få en liten pys i februari om allt går som planerat.

Och kan tänka mig att det kommer bli väldigt ensammt om dagarna så tänkte höra om det finns någon härute som är under 20 och gravid?
    uppskattar både framtida träffar och bara en internet vän som man kan skriva med imellanåt.

• Svar på tråden Unga (20-) mammor i skåne?
  • xSundanceKid

Hejhej. Jag är 18, fyller 19 iår. Dock är jag inte gravid men har en son på 6 månader :) Vart i skåne bor du? :)

• Pussakaninen

Jag bor i Trelleborg/Sjöbo änsålänge, men till hösten flyttar jag och "Pappan" till Lund :)

• xSundanceKid

Okej, va kul, jag bor också i Sjöbo :) Har ni fått lägenhet i Lund? Är inte där ganska dyrt at bo? :P 

• Pussakaninen

Jaså :D? Nice ^^
    Jo det kostar enhel del -.- Men "pappan" betalar :D Ska iof till en början ta över hans farfar/farmors 3a, fast det blir att försöka hitta en egen senare i höst, känns ändå bäst att ha en egen ifall man vill måla om eller om något allmänt händer.

• xSundanceKid

Okej, härligt att ta över en lägenhet, då vet man ändå om att man har ett boende tills man hittar något "eget" :)

Vart i Sjöbo bor du om jag får fråga? När är du beräknad till förresten? :)

• Pussakaninen

jo eller hur :) för hemma tänker jag ikke bo! :P

Jag bor ner mot flygrakan :) fast bor även hos pojkvännen som bor i trelleborg, så vi skiftar typ, någon vecka hos mig, någon vecka hos han o ja :)

• xSundanceKid

Nej det känns inte bra att bo hemma när man själv ska ha barn :P

Okej, skönt att man kan göra så :) Hur gammal är din pojkvän?

• pusselbit

Är 15 år, dock snart 16 och gravd. :) Bor mitt i Skåne!

• VincentsmammaBf2010 April

ärinte gravid och ett år äldre än 20 alltås 21 :P.

bor i kävlinge, har en son på 2år och en på snart 2månader. =)

• pusselbit
    xSundanceKid skrev 2010-06-29 22:33:47 följande:

Vad räknas som mitt i Skåne? Höör då eller? :P

Höörs kommun i varje fall. :P Bor några minuter närmre Hörby, haha!

marianorrman@live.se internetkompisar? (:
  • Justina21
    Pussakaninen skrev 2010-06-17 17:46:32 följande:

Ska få en liten pys i februari om allt går som planerat.

Och kan tänka mig att det kommer bli väldigt ensammt om dagarna så tänkte höra om det finns någon härute som är under 20 och gravid?
    uppskattar både framtida träffar och bara en internet vän som man kan skriva med imellanåt.

Här är en du kan snacka med :D
    hör av dej, :D
  • lixomsofie

någon av ur unga skånemammor som är intresserade av att delta i ettexamensarbete som jag ska skriva nu de närmaste två månaderna? jag bor själv i skåne och läser till fritidsledare och är intresserad av hur man förändras under tiden man är gravid och hur omgivningen reagerar på ens graviditet... mvh sofie

Svar på tråden Unga (20-) mammor i skåne?