moirane skrev 2010-06-13 11:24:25 följande:
Hej,
Jag och min pojkvän (30-årsåldern), söker efter andra par att umgås med. Under åren av den ena eller nadra orsaken har vi tappat nästan alla kontakter, och det skulle vara oerhört trevligt att skapa ett socialt liv igen.
Vi gillar att besöka caféer, laga en god middag, snacka i timmar, utflykter mm... Finns det några trevliga par där ute som skulle vilja ha en ny kontakt med oss att ibland hitta på saker att göra med eller bara umgås över fika eller middag mm...? Gärna ungefär i våran åldern.
/Moiranne & Peter
Ser att denna tråden legat ute ganska länge men jag tänkte att det kan ju aldrig vara försent att försöka få nya vänner. Jag Kamilla 33 och min sambo Stefan 25 är båda inflyttade han från boden o jag från skåne. Vi har en lien pojke på 4 månader och jag har en flicka sedan innan på 12 år. Saknar mina vänner nere i skåne och nu har vi bott här ganska länge utan att få nya vänner (bara de man har genom jobbet) och efetrsom vi tänker bo kvar här i gbg så är det dax att försöka få nya. Saknar att kunna hitta på saker med andra eller bara ta en fika på helgen eller kanske bjuda på middag eller någonting..... så hör gärna av er till min sida om ni känne likadant eller på min mail
kamillasteneljung@hotmail.com
Hoppas vi hörs o ses!