• Baby Doll

Hemma Mamma åt 4 småbarn

Finns det fler hemmamammor/fruar som är hemma med sina småbarn istället för att ha dem på dagis?? Hör gärna av er!

Läs min blogg om hur det är att vara hemma mamma med 4 barn under 2 på
    www.mybabydolls.blogg.se

Kram!

4 barn under 2 år- www.mybabydolls.blogg.se
  • Svar på tråden Hemma Mamma åt 4 småbarn
  • Hemmaföräldern

Det här forumet har blivit lite fel eftersom alla som är föräldralediga hamnat här, de borde ha en tråd specifikt för föräldralediga tycker jag.

Men vill du hitta riktiga hemmaföräldrar som valt det som sitt yrke under några år att själva ansvara för vården och omsorgen om de egna barnen, så titta in på http://www.hemmaforaldrar.se

• redneck girl

jag är hemma med mina ungar.har åtta barn ,men har tre hemma just nu.väntar även på en nr nio.

• Baby Doll
    Hemmaföräldern skrev 2010-06-14 16:26:27 följande:

Det här forumet har blivit lite fel eftersom alla som är föräldralediga hamnat här, de borde ha en tråd specifikt för föräldralediga tycker jag.

Men vill du hitta riktiga hemmaföräldrar som valt det som sitt yrke under några år att själva ansvara för vården och omsorgen om de egna barnen, så titta in på www.hemmaforaldrar.se

Tack, ska genast in och kika

www.mybabydolls.blogg.se
  • Hemmaföräldern

Och jag ska kika in på din blogg ;) Härligt att se att det fortfarande finns föräldrar som väljer att ge sina barn tid

• redneck girl
    Baby Doll skrev 2010-06-16 14:15:20 följande:

Wow, häftigt! Hur gamla är dina barn??

www.mybabydolls.blogg.se

födda 92,93,95,97,99,05,07,09 och snart blir det bäbis igen.har bf 27 sep.
Svar på tråden Hemma Mamma åt 4 småbarn