Hemma Mamma åt 4 småbarn
Finns det fler hemmamammor/fruar som är hemma med sina småbarn istället för att ha dem på dagis?? Hör gärna av er!
Läs min blogg om hur det är att vara hemma mamma med 4 barn under 2 på
www.mybabydolls.blogg.se
Kram!
Finns det fler hemmamammor/fruar som är hemma med sina småbarn istället för att ha dem på dagis?? Hör gärna av er!
Läs min blogg om hur det är att vara hemma mamma med 4 barn under 2 på
www.mybabydolls.blogg.se
Kram!
Det här forumet har blivit lite fel eftersom alla som är föräldralediga hamnat här, de borde ha en tråd specifikt för föräldralediga tycker jag.
Men vill du hitta riktiga hemmaföräldrar som valt det som sitt yrke under några år att själva ansvara för vården och omsorgen om de egna barnen, så titta in på http://www.hemmaforaldrar.se
jag är hemma med mina ungar.har åtta barn ,men har tre hemma just nu.väntar även på en nr nio.
Wow, häftigt! Hur gamla är dina barn??
Det här forumet har blivit lite fel eftersom alla som är föräldralediga hamnat här, de borde ha en tråd specifikt för föräldralediga tycker jag.
Men vill du hitta riktiga hemmaföräldrar som valt det som sitt yrke under några år att själva ansvara för vården och omsorgen om de egna barnen, så titta in på www.hemmaforaldrar.se
Och jag ska kika in på din blogg ;) Härligt att se att det fortfarande finns föräldrar som väljer att ge sina barn tid
Wow, häftigt! Hur gamla är dina barn??
Va häftigt!
www.mybabydolls.blogg.se
Låter härligt!
Fler "Hemmamammor"?? *puffar*!
www.mybabydolls.blogg.se
Blivande!!!