• baby beluga

öppen förskola för 2-åringar?

är det någon som har ett tips om en öppen förskola i stockholm där det går många barn i tvåårsåldern? tycker mest det är småttingar där och det blir inget vidare utbyte för min son...gärna också med engagerade pedagoger som pratar aktivt med barnen etc...

• Svar på tråden öppen förskola för 2-åringar?
  • 071001

Har du besökt Kulturhusets Rum för barn? Där upplever jag att det finns barn i alla åldrar. Ingen öf, men ett bra alternativ.

• garib

kanske i nagon forort dar manga har vardnadsbidragtex tensta,rinkeby,vallingby, dar borde de vara bra pa att stimulera barnens sprak ocksa pa oppna forskolan.

• baby beluga

ja det är bra där! dock skulle jag gärna vilja att det var mer en regelbunden grej...alltså samma barn så ofta som möjligt...

• baby beluga

jättebra idé - tack!

• Lisen 79

I slutet av augusti / början av september startar en lekgrupp i Maria Magdalena på södermalm. Det är samma barn som träffas på torsdagar mellan kl 9.30-11.30. Barnen ska vara  mellan 2-5 år och man kan även ha med sin lilla bebis (om man har någon). Anmälan till gruppen sker from mån 23/8 på tele 08-462 29 57 vardagar kl 9-12.

Svar på tråden öppen förskola för 2-åringar?