• Selen1984

Jag är med barn!!!!

Kan inte riktigt fatta det men jag är med barn!!! Illamåendet gör mig påmind hela tiden och jag hoppas så innerligt att vår lilla "polly" ska stanna hos oss för nu har vi väntat så länge. Nästan 3 år och på 2a ICSI försöket fick vi äntligen vårt positiva test. Jag är så lycklig!!!!

• Svar på tråden Jag är med barn!!!!
  • snabla

GRATTIS!!! så underbart hoppas allt går bra o att du börjar må bättre snart

• Mirakel händer

Stort GRATTIS till erat Plus. Önskar er all lycka!

Vi är ett par som också har kämpat utan och med hjälp. Vi har 2 inseminationer, 1 avbryten IVF + 2 fullständiga IVF/ICSI bakom oss.

Vi la allt på hyllan december 2007. Å, helt från ingen stans plussade vi spontant 2 november 2009. Idag är det 17 dagar kvar till då vi har datum för vårat planerade snitt och får träffa våran mirakeldotter.

♥Kim 1995-03-13 & Lillasyster BF 2010-07-09 - Planerat KS 2010-06-29♥
  • Linda plus 1 man och 3 barn

Härligt! Grattis!!

• Cjes83

Ett stort grattis till dig/er! va kul Skrattande Hoppas allt går bra o att du mår bättre snart trots att du njuter lite av det Flört

• Selen1984
    Kims mamma skrev 2010-06-12 14:10:13 följande:
    Stort GRATTIS till erat Plus. Önskar er all lycka!

Vi är ett par som också har kämpat utan och med hjälp. Vi har 2 inseminationer, 1 avbryten IVF + 2 fullständiga IVF/ICSI bakom oss.

Vi la allt på hyllan december 2007. Å, helt från ingen stans plussade vi spontant 2 november 2009. Idag är det 17 dagar kvar till då vi har datum för vårat planerade snitt och får träffa våran mirakeldotter.
    Tack så mycket! Hela resan vi gjort är nu så värd detta, äntligen har det vänt för oss.

Å sånt tycker jag är så underbart när det bara händer när man har kämpat som en tok.
    Hoppas att förlossningen går bra för er tusen grattis!!
  • Mirakel händer
    Selen1984 skrev 2010-06-12 14:13:33 följande:
    Tack så mycket! Hela resan vi gjort är nu så värd detta, äntligen har det vänt för oss.

Å sånt tycker jag är så underbart när det bara händer när man har kämpat som en tok.
    Hoppas att förlossningen går bra för er tusen grattis!!
    Tack snälla du.

Jag har mått för jävligt och är sjuksriven sedan mitten på mars. Men det är helt klart värt det. Det lovar jag dig.

Hoppas verkligen att allt går bra för er nu.
  • ElinAlenteg

Grattis!!
    Jag fick veta i torsdagskväll att jag är gravid. Vi började vår långa resa 2006 och har ett antal försök, ett missfall men framförallt oäntligt väntande bakom oss. Vi är så lyckliga! Jag är bara i vecka 4. Normalt sett så vet man inte att man är gravid än :) men vi vet.
    Jag känner din lycka!!
    Lycka till med allt, snart får ni er "polly"

Kram Elin

• Selen1984
    ElinAlenteg skrev 2010-06-19 10:11:37 följande:
    Grattis!!
    Jag fick veta i torsdagskväll att jag är gravid. Vi började vår långa resa 2006 och har ett antal försök, ett missfall men framförallt oäntligt väntande bakom oss. Vi är så lyckliga! Jag är bara i vecka 4. Normalt sett så vet man inte att man är gravid än :) men vi vet.
    Jag känner din lycka!!
    Lycka till med allt, snart får ni er "polly"

Kram Elin
    Tack så mycket! Visst är det härligt när det äntligen vänder?
    Jag har dock svårt att förstå att jag är gravid? Symptomen säger ju sig själv men det är svårt att ta in när man försökt och längtat så himla länge.

Lycka till till er och hoppas att det kommer att gå vägen för oss båda =)

Kram
  • Lydisen

Ett stort grattis till dig. Visst är det en enorm lycka när man får det där efterlängtade plusset. Vårt efterlängtade pluss kom den 5/2 -09 och nu har vårt lilla pyre blivit 8,5 månad gammal.

Svar på tråden Jag är med barn!!!!