Unga mammor, vad vet dom egentligen?!
För att väcka intresse inleder jag med en stark rubrik!
Jag vet att det är många unga föräldrar träffas här och skapar nya kontakter. Jag har länge funderat på om det finns unga föräldrar där ute som skulle kunna vara intresserade av att väcka lite diskussion!?
Jag vill inte linda in min tillvaro i vit bomull för den är vad den är och jag försöker stå för det i den mån det går!
Så min fråga är till er bloggande unga mammor och pappor vill ni börja prata med varandra?
Mitt förslag är att tex jag (ts) varje dag i det här forumet lägger in en fråga som ni unga föräldrar (även jag) diskuterar in och ut på era bloggar. Låt oss kalla den "Dagens unga fråga".
Sedan länkar ni er blogg i tråden och vi kan gå in och läsa om varandras vardagar, vita som svarta! Det handlar inte om att dömma utan det handlar om att vara ärliga mot varandra och att vi ska få upp ögonen för hur lika vi kanske egentligen är... eller olika!?
Jag är trött på att få "samvetesblickar" av gamla tanter på bussen. Jag är trött på att höra att vi förkastar våra liv för att vi skaffar barn som unga. Jag är trött på att världen är så jävla snabb med att dömma utan någon som helst vetskap om hur våra liv egentligen ser ut!
Så jag frågar igen, är ni med mig?
www.milf.blogg.se
Med start imorgon den 10/6-10.
Jag hoppas ni vågar vara ärliga... om inte mot varandra så mot er själva!
/ Li