-
-
Svar på tråden Han tycker inte om sångstunder.
-
Gör något annat istället som han gillar. han är ju en egen person med egen vilja. Jag gillar inte att sjunga så jag struntar i det. :)
-
Siri var inte med på en enda sångstund under den tiden vi hängde på öf några ggr i veckan utan hon krälade iväg nån annanstans. Nu går hon på fsk och vad jag vet så gillar hon sångsamlingen jättemycket.
-
Men min kille blir ju ledsen, så att tårarna sprutar.. Men har man tex radion igång här hemma så bryr han sig inte..
-
men gå därifrån då?MissLaila skrev 2010-06-08 11:34:08 följande:Men min kille blir ju ledsen, så att tårarna sprutar.. Men har man tex radion igång här hemma så bryr han sig inte..
-
Så jag ska behöva sitta hemma bara för att han inte tycker om när man sjunger?Pickeli skrev 2010-06-08 11:54:33 följande:men gå därifrån då?
Jag undviker nu sången och sätter mig en bit ifrån, just när dom sjunger.. -
Ja det är precis det jag menar gå ifrån sången. Jag menar inte att inte du ska få gå och leka på öf bara för att din son inte gillar sångstunden.MissLaila skrev 2010-06-08 12:35:57 följande:Så jag ska behöva sitta hemma bara för att han inte tycker om när man sjunger?
Jag undviker nu sången och sätter mig en bit ifrån, just när dom sjunger..
Klart du ska få gå dit och roa dig men om han inte just sången så finns det väl alltid annat att hitta på? -
men om han inte gillar just sången skulle det stå..Pickeli skrev 2010-06-08 12:43:42 följande:Ja det är precis det jag menar gå ifrån sången. Jag menar inte att inte du ska få gå och leka på öf bara för att din son inte gillar sångstunden.
Klart du ska få gå dit och roa dig men om han inte just sången så finns det väl alltid annat att hitta på?