• Montytonky

Väntan på Reseinbjudan - Kina

Är lite nyfiken på hur länge ni andra som adopterat från Kina, har fått vänta på själva reseinbjudan (TA) efter att ni fått LOA?

• Svar på tråden Väntan på Reseinbjudan - Kina
  • saax

Hej!!

Men har ni inte fått ett preliminärt resedatum? Vi fick iallafall prel. resedatum innan TA kom och vår organisation (FFIA) sa att TA brukar nästan alltid komma i tid. Har hört talas om folk som fått resa utan TA och som senare fått TA faxat ner till Kina!!!!

Har förstått att det kan väldigt olika lång tid. Vi fick TA 7 dagar innan vi skulle åka, tala om att vi var skärrade.

LYCKA TILL!!!

• Montytonky

Jo vi har fått två prel resedatum bokade. Det första redan om 5 veckor och vårt samtycke gick iväg förra veckan - därav tight. Nästa datum är  sedan 2 veckor senare, så vi hoppas på att ccaa jobbar på snabbt nu Flört.
    LIte därför vi är lite nyfikna på hur lång tid det brukar ta att få TA.

• basketmia

För oss tog det 35 dagar mellan LOA och TA. Det kom verkligen just i tid. Två dagar senare och vi hade fått flytta vårt resdatum. I min statistik som jag förde när vi väntade under förra våren har ett snitt på 33 dagar från LOA till TA.

• Annika652

Hej
    Vi fick reseinbjudan 8 dagar innan resan. Och vi hade också "bara" fem veckor mellan LOA och resa. Jag tror det är väldigt ovanligt att reseinbjudan inte hinner komma i tid så rikta in er på ert första datum.

• Montytonky

Igår fick vi äntligen vår efterlängtade inbjudan från Kina så nu kan vi åka som planerat nästa lördag och om mindre än 2 veckor så har vi vår lillprins hos oss......Kyss Helt underbart!
    Så nu har det riktigt börja pirra i magen och snart kan vi börja packa..... Som vi har längtat!

Svar på tråden Väntan på Reseinbjudan - Kina