• CarolineLensen

Föräldrar i Falköping

Vi skall flytta till Falköping och jag letar efter föräldrar med barn i 7-10 månader eller äldre eller yngre går också bra!! Unga föräldrar eller inte spelar ingen roll själv är jag 22 år gammal.
    Kanske träffas och ta en fika tillsammans eller kanske ta en promenad eller vad som helst.
    Hör av er!!

• Svar på tråden Föräldrar i Falköping
  • mamajja

Hej! 

Vi ska också flytta till Falköping, dock vet jag inte hur snart det blir, det beror på jobb. Vi har en grabb som är född aug -09 så han är drygt 14 månader nu. Själv är jag 25 år :)

Känner ingen i Falköping så det vore absolut jättekul att fika med nån! När det väl blir dags...

Maria 

• SH T S

Hej! Är Falköpingsbo och mamma till en 9 mån tjej. Är alltid öppen för en fika eller promenad!

• nettan82

Hej hej! Hoppas ni fått ihop nån fika?! Glad Har en son på 11 månader som gärna vill ha lite nya kompisar!

• JabbaTheHut

Hej! Jag bor några mil utanför Falköping, är 23 och väntar 1a barnet i juni!
    Även om jag bott här sen -07 känner jag inte så mänga runt om, så jag är gärna på! :)

• CarolineLensen

Hej hej!

Nej tyvärr verkar det inte vara så jätte många som har nappat på att hitta på någonting vilket är lite tråkigt.
    Men skulle tycka det var jätte kul om vi kanske kunde ses ett par stycken och ta en fika eller nått?

• CarolineLensen

Det låter ju jätte bra :) Är det så att vi kanske kan bli vänner på facebook eller msn för här är så svårt tycker jag att bestämma något eftersom att alla kanske inte är inne :) Så om det är någon som vill lägga till mig så gör gärna det :) Caroline Lensen så kanske vi kan få ihop någonting med alla :)

• snorvis

Jag är ny i stan, bott här i en månad och känner absolut INGEN. Skulle vara trevligt med lite nya bekantskaper. Jag är 29 år, har en son på 4 år och en dotter på 2,5 år. Har ni redan träffats eller blev det aldrig någon fika?

Svar på tråden Föräldrar i Falköping