• Carrooooo

Göteborgare??

Hej! Jag skulle hemskt gärna vilja träffa andra mammor i 19-25 års åldern som bor runt Göteborg, en tokig och spralligt glá! Jag heter Caroline och bor med min karl och våran 11 veckors ängel Mathilda i vårat hus. Jag är en rastlös tjej som vill hitta på saker varje dag, lever gärna för dagen. Men nu har det gått tre dagar och här har det inte hänt mycket =P
    Någon som känner igen sig eller är jag ensam?

• Svar på tråden Göteborgare??
  • Cha90

Hej ! :) Kul att du startat denna tråden och jag hittade hit, tänkte precis skriva en själv :P
    Jag bor också i göteborg är 20 år och bor med min sambo och vår lille son Eliah som är 6 veckor. Jag skriver ett gb inlägg till dig också :) kram 

• Fatima89

hejsan,,
    här har ni en till som hittat hit. jag är 20år bor lite i utkanten av gbg.
    bor ihop med min man och våra 2 söner =)
    äldsta är 2½, yngsta 9mån(- 3½mån född premature)

Skriv gärna i min GB.. tar gärna en fika o ses nu då man är mamma ledig =)

• Zara

hej,jag heter zara och bor i göteborg med min sambo, jag är dock inte mamma än men någon gång i november kommer bebben :) hade velat lära känna några med barn/ och gravida då inga av mina vänner har lr ska ha barn nu , hade vart kul att kunna dela erfarenheter å stötta varandra och förhoppningsvis få några riktigt bra vänner :)

• Haanky

Hej hej! Hanna heter jag och är starx 22år och min dotter är snart 1år!
    har inte uppdaterat bilderna än :)
    Bor utanför göteborg och skulle va jätte kul att prata med andra mammor!!

kram på er!!

adda mig på msn om ni vill hanna.johansson123@hotmail.com

• krimm

Min lilla prins är beräknad till den 1 december. Bor i göteborg och är 20 år, också väldigt rastlös så det hade verkligen varit kul att hitta på något! Glad

• softness

Hej, jag bor oxå utanför gbg, är 21 och har en son på två år, vi kanske kan träffas och fika allihop nån dag?? :)

• Nesssa

Är 19 och bor i Västra Frölunda, har en liten son på 7 veckor :)

• lillaguldfisken

Hej, jag är 24 år och har en son på 3,5år och en dotter på 8 mån, vi bor lite utanför gbg. Är nyinflyttad så skulle jättegärna träffa lite andra mammor att umgås med!

Martin 070328 * Frida 100102
Svar på tråden Göteborgare??