Gravid och känner mig så sjukt ensam..
Känner mig otroligt ledsen..Älskar min sambo väldigt mycket, men det känns som att han inte lägger någon tid på mig alls.
Jag går ensam precis hela dagarna (visst fattar jag att han har ett jobb att sköta)
Men när han kommer hem får jag knappt en puss, utan då ska han bara gnälla om att han är hungrig, tillslut får han sin förbannade mat och lägger sig sedan på soffan och kollar på tv. Pratar knappt för han säger att han är såå trött..sen går det några timmar och han ligger och snarkar i sängen och jag sitter åter igen helt ensam. På helgerna ligger han bara och sover då med, för då måste han vila ut sig brukar det låta..
Han har knappt lagt sin hand på min mage och känt sin bebis rörelser,
Han pratar inte om den kommande förlossningen, utan har bara skrivit upp nummret till hans jobb så jag har det om förlossningen kommer igång.
Han har inte hjälpt till med att göra iordning någonting till bebisen..Ingenting.
Han säger att han bryr sig, men han bara är så otroligt trött att han inte orkar..Så jag kan inte sluta fundera på hur det kommer bli när bebisen är här..?!
Blir så ledsen, varför vill han inte lägga någon energi på mig och bebis?
Varför kan han inte visa att han bryr sig? framförallt, varför kan han inte bara ge mig en kram och säga att jag är vacker någon gång..
För tillfället känner jag mig bara allmänt fet, ful och riktigt, riktigt ensam..
och bebisen är räknad att komma om ca en vecka och jag börjar bli riktigt deprimerad, vad ska jag göra? Vill ju bara känna mig glad..älskad