Är så förbannad och trött på min mans ex/bonusbarnens biomamma, funderar nu på att...
....Flytta och skilja mig från min älskade man, mitt livs kärlek...pga att jag orkar inte ha det så här längre. Hon har lyckats igen, i lite mer än tre år har hon smsat, ringt och så fort hon hör av sig till min man så givetvis svarar han på hennes frågor och funderingar...med detsamma, omedelbart, på en gång...utan att ens prata med mig först...
Fast han lovat mig (så många gånger nu) att alltid tala om för mig så fort, när hon hör av sig, om vad hon hör av sig om mm. för att även jag ska bli tillfrågad om tider och annat som hör till våran planering i kalendern, men det sker inte.
Ja jag vet att de har gemensamma barn, gemensam vårdnad varannan vecka, men jag är gift med honom och jag har också barn sen tidigare förhållande, vi har från början sagt att våra barn sen tidigare förhållande ska bli lika behandlade, få all uppmärksamhet, vård, kärlek och omsorg...men vad har hänt..jooo, mina barn och jag har inget innebörd längre verkar det som, vi är inte längre lika viktiga här...
Mina barn får inte lika mycket längre som tidigare, hans barn kommer alltid först, hans ex kommer alltid först och nu har jag lessnat, jag känner mig utanför, jag blir inte längre sedd, behövd, uppmärksammad av honom och hans barn, som förr...
Jag har talat om för honom så många gånger, hur jag mår, känner, tycker och han lovar en förbättring, att hon (exet) kommer att lugna ner sig, kommer acceptera mig osv men icke, det händer bara ingenting, ingen skillnad och nu ger jag upp....