• pillan1985

Lära känna nya Vänner

Hejsan!

Jag är en tjej på snart 25 år,som bor i Helsingborg.Är gift,har en son på snart 7 år.
    Jag har bott i Helsingborg nu i 6 år & har inte tatt tag i  att lära känna någon här nere.
    Börjar känna att det är lite jobbigt att bara sitte hemma med mannen. Så det skulle inte va helt fel att lära känna någon mer som har barn & inte så mycket för sig.
    Jag bor på dalhem. {#lang_emotions_laughing} visst så vill jag att man skriver lite innan så man kan lära känna varandra lite innan man träffas så det inte blir så stelt & pinsamt hehe {#lang_emotions_embarassed}

//Pernilla
  • Svar på tråden Lära känna nya Vänner
  • StarkMamma

Jo visst är det jobbigt att skaffa nya vänner
    Genom min granne har jag träfat min blivande man och hon ska bli min svägerska så det kan gå bra och på nära håll ibland.
    Bor själv i Bjuv men är öppen för nya kontakter.

Snart gör vi nummer 6!
  • pillan1985

Hej StarkMamma

Vad roligt {#lang_emotions_laughing} Jag har testat lite med en granne att få kontakt med henne.vi pratar bara när barnen leker med varandra.Verkar som hon inte är så himla inresserad av att skaffa fler vänner på det viset.jag känner att jag behöver ha någon som man kan gå ut & ta en fika med eller bjuda över på kaffe. ja typ nästan vad som helst.börjar känna mig folkskygg snart ju hehe.

• StarkMamma
    pillan1985 skrev 2010-05-16 19:01:32 följande:
    Hej StarkMamma Vad roligt Jag har testat lite med en granne att få kontakt med henne.vi pratar bara när barnen leker med varandra.Verkar som hon inte är så himla inresserad av att skaffa fler vänner på det viset.jag känner att jag behöver ha någon som man kan gå ut & ta en fika med eller bjuda över på kaffe. ja typ nästan vad som helst.börjar känna mig folkskygg snart ju hehe.
    Haha.Inte alltid lätt med nya personer. Här finns en som gärna tar en fika eller två eller tre........
    Har dock lite svårt att åka iväg då min son har problem med sitt huvud men har alltid hemmet öppet. Ja för det mesta i alla fall.
    Har många fina lekplatser och underbart friluftsbad till sommaren här.
    Snart gör vi nummer 6!
  • mary123

Hej!

Jag är också hemma om dagarna, mina pojkar är dock lite yngre, 2 år och 7 veckor. Flyttade till stan i februari så jag känner inte heller så många här.

• StarkMamma
    mary123 skrev 2010-05-20 10:32:40 följande:
    Hej! Jag är också hemma om dagarna, mina pojkar är dock lite yngre, 2 år och 7 veckor. Flyttade till stan i februari så jag känner inte heller så många här.
    Hej.
    Min lille son är 2½ så inte så mycket som skiljer där
    Snart gör vi nummer 6!
  • mary123
    StarkMamma skrev 2010-05-20 11:11:29 följande:
    Hej. Min lille son är 2½ så inte så mycket som skiljer där
    Du har du också fullt ös hemma, härligt!

Visst är det underbart att vi äntligen fått lite värme
  • StarkMamma
    mary123 skrev 2010-05-20 18:42:10 följande:
    Du har du också fullt ös hemma, härligt! Visst är det underbart att vi äntligen fått lite värme
    Jo men längtar efter åskan Vi älskar det här. Och jo fullt ös alltid
    Snart gör vi nummer 6!
Svar på tråden Lära känna nya Vänner