• Lisen08

Fel i äggledarna vid tidiga missfall?

Jag har haft 3 st prekliniska missfall (v 3-4) sen i augusti, det senaste i fredags.

Har en son sen tidigare som jag snittades med.

Någon som vet om det kan vara stopp i äggledaren någonstans och att det är därför det aldrig blir något?

Ska göra en röntgen den 20e, men måste boka om den eftersom cykeln ändrades nu.

Har även fått Provera utskivet, någon äter den?

Är jättetacksam för svar!!

• Svar på tråden Fel i äggledarna vid tidiga missfall?
  • Pimpinellan

Har man stopp i äggledarna blir man inte gravid alls så det kan det inte bero på. Får själv jättetidiga missfall varje gång jag lyckas bli gravid,men jag skyller på andra faktorer. Får numer medicin eftersom jag även haft ett konstaterat MA.

• Lisen08
    Pimpinellan skrev 2010-05-10 15:39:56 följande:
    Har man stopp i äggledarna blir man inte gravid alls så det kan det inte bero på. Får själv jättetidiga missfall varje gång jag lyckas bli gravid,men jag skyller på andra faktorer. Får numer medicin eftersom jag även haft ett konstaterat MA.
    Precis den tanken slog mig att det kanske trots allt redan passerat äggledaren.
    Men sen hörde jag någon som sa att ägget kan fastna i äggledaren pga att det är för trångt där.
    Det ömmade i två dagar på vänster sida innan blödningen kom, tänkte att det kanske var något fel just i äggledaren.

Hoppas på att det du skiver stämmer isf kanske det kan hjälpa med Provera.
Svar på tråden Fel i äggledarna vid tidiga missfall?